2018

Prace licencjackie
  • Wizerunek papieża Franciszka kreowany na łamach "Newsweeka" i "Do Rzeczy" w kontekście Światowych Dni Młodzieży w 2016 roku
  • Wykorzystanie narzędzi PR na rynku pracy na przykładzie działań AIESEC
  • Funkcje wybranych artefaktów wykorzystywanych w reklamie
Prace magisterskie
  • Marketingowe aspekty utworzenia kawiarni w Lublinie
  • Zjawisko shoppingu w opiniach klientów Centrum Handlowego "Tarasy Zamkowe"
  • Public relations w kreowaniu wizerunku motocyklistów
  • Strategia promocyjna koncernu IKEA w latach 2000-2016
  • Czynniki atrakcyjności najpopularniejszych, rosyjskojęzycznych wideoblogów life-stylowych

2017

Prace licencjackie
  • Rola redaktor naczelnej Anny Wintour w budowaniu siły marki Vogue
  • Komercjalizacja piłki nożnej na przykładzie wybranych klubów sportowych
  • Komunikacja wizualna jako budowanie perswazyjności marki
  • Lokowanie produktu w serialu "Seks w wielkim mieście"
  • Projekt kampanii promocyjnej Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
  • Czynniki zmiany identyfikacji wizualnej marek Pepsi, Renault i LEGO.
  • Czynniki atrakcyjności najpopularniejszego polskiego kanału YouTube dla graczy IsAmUxPompa
  • Logo culture, no logo, post logo - rola marek w życiu młodzieży na przykładzie badań wybranej grupy gimnazjalistów.
Prace magisterskie
  • Komercjalizacja blogosfery na przykładzie blogów modowych
  • Medialne wizerunki Ewy Kopacz i Beaty Szydło upowszechniane na łamach "Newsweeka", "Polityki" i "wSieci"
  • Zintegrowana komunikacja marketingowa na przykładzie firmy Netrix
  • Marketingowa strategia rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie sieci salonów fryzjerskich