Wypromowane prace dyplomowe
2018
Prace licencjackie
- Wizerunek papieża Franciszka kreowany na łamach "Newsweeka" i "Do Rzeczy" w kontekście Światowych Dni Młodzieży w 2016 roku
- Wykorzystanie narzędzi PR na rynku pracy na przykładzie działań AIESEC
- Funkcje wybranych artefaktów wykorzystywanych w reklamie
Prace magisterskie
- Marketingowe aspekty utworzenia kawiarni w Lublinie
- Zjawisko shoppingu w opiniach klientów Centrum Handlowego "Tarasy Zamkowe"
- Public relations w kreowaniu wizerunku motocyklistów
- Strategia promocyjna koncernu IKEA w latach 2000-2016
- Czynniki atrakcyjności najpopularniejszych, rosyjskojęzycznych wideoblogów life-stylowych
2017
Prace licencjackie
- Rola redaktor naczelnej Anny Wintour w budowaniu siły marki Vogue
- Komercjalizacja piłki nożnej na przykładzie wybranych klubów sportowych
- Komunikacja wizualna jako budowanie perswazyjności marki
- Lokowanie produktu w serialu "Seks w wielkim mieście"
- Projekt kampanii promocyjnej Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Czynniki zmiany identyfikacji wizualnej marek Pepsi, Renault i LEGO.
- Czynniki atrakcyjności najpopularniejszego polskiego kanału YouTube dla graczy IsAmUxPompa
- Logo culture, no logo, post logo - rola marek w życiu młodzieży na przykładzie badań wybranej grupy gimnazjalistów.
Prace magisterskie
- Komercjalizacja blogosfery na przykładzie blogów modowych
- Medialne wizerunki Ewy Kopacz i Beaty Szydło upowszechniane na łamach "Newsweeka", "Polityki" i "wSieci"
- Zintegrowana komunikacja marketingowa na przykładzie firmy Netrix
- Marketingowa strategia rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie sieci salonów fryzjerskich