Wypromowane prace dyplomowe
2023
Prace magisterskie
- Obraz narkomanii w filmach "Requiem dla snu", "My, dzieci z dworca Zoo" oraz "Wolność jest darem Boga"
2022
Prace licencjackie
- Zjawisko „kultury unieważniania” – analiza dyskursu wybranych społeczności internetowych
- Strategia komunikacyjna przedsiębiorstwa na przykładzie kawiarni "Basiowe Słodyczko"
- Techniki autopromocji celebrytów prowadzących pierwszą edycję programu "Usłyszcie nas".
- Wizerunek celebrytów uczestniczących w XII edycji programu telewizyjnego „The Voice of Poland”
- Obraz depresji na łamach „Faktu” w latach 2019-2021
- Nowe trendy w promocji na przykładzie kampanii marki Samsung realizowanych w latach 2018-2021
- Obraz konfliktu zbrojnego w Donbasie na przykładzie ukraińskich kanałów "1+1" i "Іnter" w 2021 roku
- Czynniki sukcesu marketingowego marki Kinder
- Techniki marketingu doświadczeń wykorzystywane w kreowaniu wizerunku marki Apple
- Wizerunek Donalda Tuska upowszechniany w 2021 roku na łamach "Newsweeka" i "Do Rzeczy".
- Wizerunki kobiet upowszechniane w reklamach wybranych marek kosmetycznych w 2021 roku
- Budowanie marki osobistej Karola Wiśniewskiego w mediach społecznościowych w 2021 roku
Prace magisterskie
- Autoprezentacja w mediach społecznościowych na przykładzie instagramowych kanałów podróżniczych Martyny Wojciechowskiej i Agnieszki Lal w trzecim kwartale 2021 roku.
- Kreowanie wizerunku Charli D'Amelio i Marii Jeleniewskiej w serwisie społecznościowym TikTok w 2021 roku
- Treści i formy reklamy natywnej w internetowych serwisach informacyjnych wp.pl i tvn24.pl w czwartym kwartale 2021 roku
- Czynniki sukcesu kanałów instagramowych Anny Lewandowskiej, Weroniki Bielik i Weroniki Sowy
- Advertorial w polskim i amerykańskim wydaniu "Vogue" w 2021 roku
2021
Prace licencjackie
- Nowoczesne formy promocji marki Samsung
- Kontekst społeczno-historyczny i funkcje kampanii społecznej „BohaterON - włącz historię"