2021

Prace magisterskie
  • "Techniki komercjalizacji muzyki popularnej na przykładzie promocji zespołu Stray Kids"

2020

Prace licencjackie
  • Wideobloging jako forma autoprezentacji na przykładzie lifestylowego kanału Anastasii Mironowej
  • Zastosowanie idei społecznej odpowiedzialności biznesu w kreowaniu wizerunku marki H&M, w okresie 2018-2019
  • Wykorzystywanie narzędzi public relations w kreowaniu wizerunku marki Apple
  • Etyczne aspekty public relations na przykładzie działalności koncernów farmaceutycznych
  • Zmiana wizerunku dziecka upowszechnianego w reklamach na łamach "Newsweeka" w 2001, 2009 i 2019r
  • Reklama tradycyjna a reklama internetowa - podobieństwa i różnice
  • Techniki autopromocji kanałów "ATHLEAN-X" i "Gymshark" serwisu YouTube
  • Wizerunek kobiety w serialu "Zawsze warto"
  • Techniki marketingu sensorycznego stosowane w sklepach odzieżowych
  • Socjotechniki wykorzystywane w komunikacji promocyjnej marki Harry Potter
  • Komercjalizacja Świąt Bożego Narodzenia w reklamach telewizyjnych z 2019 roku
  • Wizerunek przedsiębiorstwa Ikea w opiniach mieszkańców Lublina
  • Promocyjne techniki natywne na przykladzie lokowania produktu w serialu "Teoria wielkiego podrywu"
  • Reklama społeczna „Uwaga Fonoholizm” w opiniach studentów KUL
Prace magisterskie
  • Rozwój kultury i mediów loklanych na przykładzie działalności Ośrodka Pracy Twórczej w Lubartowie
  • Obraz bohatera wojennego na podstawie filmów "Szeregowiec Ryan", "Cienka czerwona linia" i "Przełęcz ocalonych"
  • Specyfika promocyjna klubu żużlowego Motor Lublin
  • Obraz terroryzmu w polskich i ukraińskich tabloidach na przykładzie zamachów w Mogadiszu i Strasburgu w 2018 roku
  • Elementy kultury organizacyjnej przedstawione w serialach "Suits" i " Mad men"