2022

Prace licencjackie
  • Obraz konfliktu zbrojnego w Donbasie na przykładzie ukraińskich kanałów "1+1" i "Іnter" w 2021 roku
  • Czynniki sukcesu marketingowego marki Kinder
  • Techniki marketingu doświadczeń wykorzystywane w kreowaniu wizerunku marki Apple
  • Wizerunek Donalda Tuska upowszechniany w 2021 roku na łamach "Newsweeka" i "Do Rzeczy".
  • Wizerunki kobiet upowszechniane w reklamach wybranych marek kosmetycznych w 2021 roku
  • Budowanie marki osobistej Karola Wiśniewskiego w mediach społecznościowych w 2021 roku
Prace magisterskie
  • Autoprezentacja w mediach społecznościowych na przykładzie instagramowych kanałów podróżniczych Martyny Wojciechowskiej i Agnieszki Lal w trzecim kwartale 2021 roku.
  • Kreowanie wizerunku Charli D'Amelio i Marii Jeleniewskiej w serwisie społecznościowym TikTok w 2021 roku
  • Treści i formy reklamy natywnej w internetowych serwisach informacyjnych wp.pl i tvn24.pl w czwartym kwartale 2021 roku
  • Czynniki sukcesu kanałów instagramowych Anny Lewandowskiej, Weroniki Bielik i Weroniki Sowy
  • Advertorial w polskim i amerykańskim wydaniu "Vogue" w 2021 roku

2021

Prace licencjackie
  • Nowoczesne formy promocji marki Samsung
  • Kontekst społeczno-historyczny i funkcje kampanii społecznej „BohaterON - włącz historię"
  • Czynniki sukcesu rynkowego marki Coca-Cola
  • Lokowanie marki w grach komputerowych na przykładzie ,,Alan Wake”, ,,F1 2020” i ,,Grand Theft Auto V"
  • Techniki public relations wykorzystywane w kreowaniu wizerunku Wojsk Obrony Terytorialnej w latach 2017-2020.
  • Technika społecznego zaangażowania w kampaniach marek Coca-Cola, Carlsberg, CCC.
  • Kreowanie wizerunku osób niepełnosprawnych na przykładzie działalności Stowarzyszenia Osób Niepełnosprawnych „Krok za Krokiem” w Zamościu
  • Nowe trendy w marketingu na przykładzie reklamy natywnej
  • Znaczenie analityki Big data w marketingu cyfrowym