Wypromowane prace dyplomowe
2022
Prace licencjackie
- Obraz konfliktu zbrojnego w Donbasie na przykładzie ukraińskich kanałów "1+1" i "Іnter" w 2021 roku
- Czynniki sukcesu marketingowego marki Kinder
- Techniki marketingu doświadczeń wykorzystywane w kreowaniu wizerunku marki Apple
- Wizerunek Donalda Tuska upowszechniany w 2021 roku na łamach "Newsweeka" i "Do Rzeczy".
- Wizerunki kobiet upowszechniane w reklamach wybranych marek kosmetycznych w 2021 roku
- Budowanie marki osobistej Karola Wiśniewskiego w mediach społecznościowych w 2021 roku
Prace magisterskie
- Autoprezentacja w mediach społecznościowych na przykładzie instagramowych kanałów podróżniczych Martyny Wojciechowskiej i Agnieszki Lal w trzecim kwartale 2021 roku.
- Kreowanie wizerunku Charli D'Amelio i Marii Jeleniewskiej w serwisie społecznościowym TikTok w 2021 roku
- Treści i formy reklamy natywnej w internetowych serwisach informacyjnych wp.pl i tvn24.pl w czwartym kwartale 2021 roku
- Czynniki sukcesu kanałów instagramowych Anny Lewandowskiej, Weroniki Bielik i Weroniki Sowy
- Advertorial w polskim i amerykańskim wydaniu "Vogue" w 2021 roku
2021
Prace licencjackie
- Nowoczesne formy promocji marki Samsung
- Kontekst społeczno-historyczny i funkcje kampanii społecznej „BohaterON - włącz historię"
- Czynniki sukcesu rynkowego marki Coca-Cola
- Lokowanie marki w grach komputerowych na przykładzie ,,Alan Wake”, ,,F1 2020” i ,,Grand Theft Auto V"
- Techniki public relations wykorzystywane w kreowaniu wizerunku Wojsk Obrony Terytorialnej w latach 2017-2020.
- Technika społecznego zaangażowania w kampaniach marek Coca-Cola, Carlsberg, CCC.
- Kreowanie wizerunku osób niepełnosprawnych na przykładzie działalności Stowarzyszenia Osób Niepełnosprawnych „Krok za Krokiem” w Zamościu
- Nowe trendy w marketingu na przykładzie reklamy natywnej
- Znaczenie analityki Big data w marketingu cyfrowym