Wypromowane prace dyplomowe
2024
Prace licencjackie
- Budowanie marki osobistej w mediach społecznościowych na przykładzie kont Julii Kubiak
- Wpływ influencerów na decyzje konsumpcyjne w opiniach młodych dorosłych
- Obraz kobiety w kontekście nurtu body positive na przykładzie instagramowych kont Ogi Ugonoh i Natalii Szymaniec-Szłamas
- Techniki promocyjne wykorzystywane przez Dolnośląski Inspektorat Ochrony Zwierząt na Instagramie w okresie drugiego półrocza 2023 roku
Prace magisterskie
- Kreowanie wizerunku banku PKO BP w 2022 i 2023 roku
- Marketing sportowy na przykładzie klubów piłkarskich Motor Lublin oraz Avia Świdnik w 2023 roku
- Medialny obraz osób z zaburzeniami psychicznymi upowszechniany na łamach "Faktu" i "Gazety Wyborczej" w 2020 i 2023 roku
2023
Prace licencjackie
- Budowanie marki narodowej na przykładzie kampanii realizowanych przez Polską Fundację Narodową
- Zmiana treści i form reklamy marki Max Factor
- Budowanie marki osobistej Sławomira Mentzena na Facebooku w 2022 roku
- Serwis YouTube jako narzędzie autopromocji Angeliki Trochonowicz i Łukasza Trochonowicza
- Czynniki sukcesu rynkowego marki World Wrestling Entertainment
- Znaczenie wybranych kampanii społecznych w promowaniu profilaktyki zdrowotnej
- Specyfika i szanse rozwoju kobiecego dziennikarstwa sportowego na przykładzie relacji z meczów żużlowych prowadzonych przez Anitę Mazur i Marcelinę Rutkowską-Konikiewicz w latach 2019-2022
- Znaczenie wybranych kampanii społecznych w promowaniu bezpieczeństwa drogowego
- Funkcje profilu Ruchu Światło-Życie Archidiecezji Przemyskiej w roku 2020 i 2022 na portalu społecznościowym Facebook
- Konta instagramowe Rihanny i Kylie Jenner jako źródło informacji rynkowej o markach kosmetycznych
- Kreowanie wizerunku Jana Błachowicza na Instagramie w latach 2020-2021
Prace magisterskie
- Natywna reklama internetowa na Facebooku - badania odbioru wśród studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej KUL
- Obraz wojny rosyjsko-ukraińskiej w głównych wydaniach programów informacyjnych TVP i TVN