2024

Prace licencjackie
  • Czynniki popularności seriali anime na przykładzie „One Piece”
  • Znaczenie wybranych kampanii społecznych w poszerzaniu wiedzy o depresji
  • Marketing sportowy na przykładzie klubu żużlowego Platinum Motor Lublin w latach 2019-2023
  • Czynniki kształtowania popularności instagramowego kanału podróżniczego „Elias i Kajsa”
  • Obraz rodziny kreowany w reklamach marek kosmetycznych na przykładzie Bambino, Avon, Rossman w 2023 roku
  • Techniki autoprezentacji wykorzystywane przez uczestników debaty wyborczej emitowanej w TVP w 2023 roku
  • Instagram jako narzędzie budowania marki na przykładzie Hairy Tale Cosmetics
  • Techniki zaangażowania społecznego i autentyczności w budowaniu marki osobistej na przykładzie instagramowego kanału Martyny Wojciechowskiej
  • Budowanie marki osobistej w mediach społecznościowych na przykładzie kont Julii Kubiak
  • Wpływ influencerów na decyzje konsumpcyjne w opiniach młodych dorosłych
  • Obraz kobiety w kontekście nurtu body positive na przykładzie instagramowych kont Ogi Ugonoh i Natalii Szymaniec-Szłamas
  • Techniki promocyjne wykorzystywane przez Dolnośląski Inspektorat Ochrony Zwierząt na Instagramie w okresie drugiego półrocza 2023 roku
Prace magisterskie
  • Kreowanie wizerunku banku PKO BP w 2022 i 2023 roku
  • Marketing sportowy na przykładzie klubów piłkarskich Motor Lublin oraz Avia Świdnik w 2023 roku
  • Medialny obraz osób z zaburzeniami psychicznymi upowszechniany na łamach "Faktu" i "Gazety Wyborczej" w 2020 i 2023 roku

2023

Prace licencjackie
  • Budowanie marki narodowej na przykładzie kampanii realizowanych przez Polską Fundację Narodową
  • Zmiana treści i form reklamy marki Max Factor
  • Budowanie marki osobistej Sławomira Mentzena na Facebooku w 2022 roku
  • Serwis YouTube jako narzędzie autopromocji Angeliki Trochonowicz i Łukasza Trochonowicza
  • Czynniki sukcesu rynkowego marki World Wrestling Entertainment