2023

Prace licencjackie
  • Budowanie marki narodowej na przykładzie kampanii realizowanych przez Polską Fundację Narodową
  • Zmiana treści i form reklamy marki Max Factor
  • Budowanie marki osobistej Sławomira Mentzena na Facebooku w 2022 roku
  • Serwis YouTube jako narzędzie autopromocji Angeliki Trochonowicz i Łukasza Trochonowicza
  • Czynniki sukcesu rynkowego marki World Wrestling Entertainment
  • Znaczenie wybranych kampanii społecznych w promowaniu profilaktyki zdrowotnej
  • Specyfika i szanse rozwoju kobiecego dziennikarstwa sportowego na przykładzie relacji z meczów żużlowych prowadzonych przez Anitę Mazur i Marcelinę Rutkowską-Konikiewicz w latach 2019-2022
  • Znaczenie wybranych kampanii społecznych w promowaniu bezpieczeństwa drogowego
  • Funkcje profilu Ruchu Światło-Życie Archidiecezji Przemyskiej w roku 2020 i 2022 na portalu społecznościowym Facebook
  • Konta instagramowe Rihanny i Kylie Jenner jako źródło informacji rynkowej o markach kosmetycznych
  • Kreowanie wizerunku Jana Błachowicza na Instagramie w latach 2020-2021
Prace magisterskie
  • Natywna reklama internetowa na Facebooku - badania odbioru wśród studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej KUL
  • Obraz wojny rosyjsko-ukraińskiej w głównych wydaniach programów informacyjnych TVP i TVN
  • Obraz narkomanii w filmach "Requiem dla snu", "My, dzieci z dworca Zoo" oraz "Wolność jest darem Boga"

2022

Prace licencjackie
  • Zjawisko „kultury unieważniania” – analiza dyskursu wybranych społeczności internetowych
  • Strategia komunikacyjna przedsiębiorstwa na przykładzie kawiarni "Basiowe Słodyczko"
  • Techniki autopromocji celebrytów prowadzących pierwszą edycję programu "Usłyszcie nas".
  • Wizerunek celebrytów uczestniczących w XII edycji programu telewizyjnego „The Voice of Poland”
  • Obraz depresji na łamach „Faktu” w latach 2019-2021
  • Nowe trendy w promocji na przykładzie kampanii marki Samsung realizowanych w latach 2018-2021