Wypromowane prace dyplomowe
2021
Prace licencjackie
- Czynniki sukcesu rynkowego marki Coca-Cola
- Lokowanie marki w grach komputerowych na przykładzie ,,Alan Wake”, ,,F1 2020” i ,,Grand Theft Auto V"
- Techniki public relations wykorzystywane w kreowaniu wizerunku Wojsk Obrony Terytorialnej w latach 2017-2020.
- Technika społecznego zaangażowania w kampaniach marek Coca-Cola, Carlsberg, CCC.
- Kreowanie wizerunku osób niepełnosprawnych na przykładzie działalności Stowarzyszenia Osób Niepełnosprawnych „Krok za Krokiem” w Zamościu
- Nowe trendy w marketingu na przykładzie reklamy natywnej
- Znaczenie analityki Big data w marketingu cyfrowym
Prace magisterskie
- "Techniki komercjalizacji muzyki popularnej na przykładzie promocji zespołu Stray Kids"
2020
Prace licencjackie
- Wideobloging jako forma autoprezentacji na przykładzie lifestylowego kanału Anastasii Mironowej
- Zastosowanie idei społecznej odpowiedzialności biznesu w kreowaniu wizerunku marki H&M, w okresie 2018-2019
- Wykorzystywanie narzędzi public relations w kreowaniu wizerunku marki Apple
- Etyczne aspekty public relations na przykładzie działalności koncernów farmaceutycznych
- Zmiana wizerunku dziecka upowszechnianego w reklamach na łamach "Newsweeka" w 2001, 2009 i 2019r
- Reklama tradycyjna a reklama internetowa - podobieństwa i różnice
- Techniki autopromocji kanałów "ATHLEAN-X" i "Gymshark" serwisu YouTube
- Wizerunek kobiety w serialu "Zawsze warto"
- Techniki marketingu sensorycznego stosowane w sklepach odzieżowych
- Socjotechniki wykorzystywane w komunikacji promocyjnej marki Harry Potter
- Komercjalizacja Świąt Bożego Narodzenia w reklamach telewizyjnych z 2019 roku
- Wizerunek przedsiębiorstwa Ikea w opiniach mieszkańców Lublina