2021

Prace licencjackie
  • Czynniki sukcesu rynkowego marki Coca-Cola
  • Lokowanie marki w grach komputerowych na przykładzie ,,Alan Wake”, ,,F1 2020” i ,,Grand Theft Auto V"
  • Techniki public relations wykorzystywane w kreowaniu wizerunku Wojsk Obrony Terytorialnej w latach 2017-2020.
  • Technika społecznego zaangażowania w kampaniach marek Coca-Cola, Carlsberg, CCC.
  • Kreowanie wizerunku osób niepełnosprawnych na przykładzie działalności Stowarzyszenia Osób Niepełnosprawnych „Krok za Krokiem” w Zamościu
  • Nowe trendy w marketingu na przykładzie reklamy natywnej
  • Znaczenie analityki Big data w marketingu cyfrowym
Prace magisterskie
  • "Techniki komercjalizacji muzyki popularnej na przykładzie promocji zespołu Stray Kids"

2020

Prace licencjackie
  • Wideobloging jako forma autoprezentacji na przykładzie lifestylowego kanału Anastasii Mironowej
  • Zastosowanie idei społecznej odpowiedzialności biznesu w kreowaniu wizerunku marki H&M, w okresie 2018-2019
  • Wykorzystywanie narzędzi public relations w kreowaniu wizerunku marki Apple
  • Etyczne aspekty public relations na przykładzie działalności koncernów farmaceutycznych
  • Zmiana wizerunku dziecka upowszechnianego w reklamach na łamach "Newsweeka" w 2001, 2009 i 2019r
  • Reklama tradycyjna a reklama internetowa - podobieństwa i różnice
  • Techniki autopromocji kanałów "ATHLEAN-X" i "Gymshark" serwisu YouTube
  • Wizerunek kobiety w serialu "Zawsze warto"
  • Techniki marketingu sensorycznego stosowane w sklepach odzieżowych
  • Socjotechniki wykorzystywane w komunikacji promocyjnej marki Harry Potter
  • Komercjalizacja Świąt Bożego Narodzenia w reklamach telewizyjnych z 2019 roku
  • Wizerunek przedsiębiorstwa Ikea w opiniach mieszkańców Lublina