Wypromowane prace dyplomowe
2016
Prace licencjackie
- Funkcje kampanii społecznej na rzecz ochrony praw zwierząt
- Socjotechniki wykorzystywane w programach rozrywkowych na przykładzie ,,Małych Gigantów"
- Lokowanie marki w grach komputerowych na przykładzie "Need For Speed"
- Blogi jako forma komunikowania biznesowego
- Manipulacja dziennikarska na przykładzie advertoriali.
- Wizerunek medialny Andrzeja Dudy kreowany w kampanii wyborczej na łamach "Gazety Wyborczej" i "Rzeczpospolitej"
- Tworzenie publicznego wizerunku i elementy "personal branding" na przykładzie blogów i publikacji Ewy Chodakowskiej i Anny Lewandowskiej
- Wizerunek Kamila Durczoka kreowany na łamach wybranych tygodników opiniotwórczych w kontekście "afery mobbingowej"
- Obraz śmierci Whitney Houston na łamach prasy i w wybranych serwisach internetowych
- Public relations Kościoła Katolickiego na przykładzie Światowych Dni Młodzieży ze szczególnym uwzględnieniem diecezji radomskiej
- Rola Internetu w prezydenckiej kampani wyborczej Andrzeja Dudy
Prace magisterskie
- Róznorodność kulturowa Lubelszczyzny w kreowaniu i promocji jej produktu turystycznego "POrt of eastern LAND"
- Wizerunek Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy popularyzowany na łamach polskiej prasy w latach 1994, 2004, 2014.
- Zmiana wartości upowszechnianych w polskiej reklamie na łamach tygodnika „Newsweek”
- Rozgłos jako narzędzie tworzenia wizerunku wybranych organizacji i celebrytów.
- Obiektywizm i wiarygodność lokalnej prasy: "Dwutygodnika Suwalskiego" w opiniach mieszkańców Suwałk.
2015
Prace licencjackie
- Płeć a odbiór seksualnych treści reklamowych
- Kultura alternatywna a konsumpcja - analiza zjawiska downshifting
- Strategia rozwoju marki Zara w latach 2012-2014.
- Funkcje i typy humoru w reklamach Telekomunikacji Polskiej, Plusa, Sprite.