Wypromowane prace dyplomowe
2020
Prace licencjackie
- Promocyjne techniki natywne na przykladzie lokowania produktu w serialu "Teoria wielkiego podrywu"
- Reklama społeczna „Uwaga Fonoholizm” w opiniach studentów KUL
Prace magisterskie
- Rozwój kultury i mediów loklanych na przykładzie działalności Ośrodka Pracy Twórczej w Lubartowie
- Obraz bohatera wojennego na podstawie filmów "Szeregowiec Ryan", "Cienka czerwona linia" i "Przełęcz ocalonych"
- Specyfika promocyjna klubu żużlowego Motor Lublin
- Obraz terroryzmu w polskich i ukraińskich tabloidach na przykładzie zamachów w Mogadiszu i Strasburgu w 2018 roku
- Elementy kultury organizacyjnej przedstawione w serialach "Suits" i " Mad men"
- Wizerunek Roberta Lewandowskiego na łamach polskich tabloidów w latach 2014-2019
- Motywacyjna funkcja emocji w reklamie. Na przykładzie komunikacji marek Allegro, Skoda i Coca-Cola
2019
Prace licencjackie
- Komunikacja wizualna koncernów Toyota i Ford
- Wizerunek Kamila Stocha upowszechniany w TVP Sport w latach 2016-2018
- Memy internetowe jako przejaw partycypacyjnej kultury cyfrowej
- Czynniki skuteczności kampanii promocyjnych nagrodzonych w konkursie Effie 2017
- Blog jako narzędzie kreowania wizerunku na przykładzie najpopularniejszych polskich blogerek modowych
- Techniki propagandowe w kampanii wyborczej Petra Poroszenko w 2014 r.
- Wizerunek Andrzeja Dudy upowszechniany w memach internetowych w latach 2015- 2018
- Wykorzystywanie narzędzi public relations w kreowaniu wizerunku Studia Tańca UDS
- Techniki autopromocji wybranych blogerek modowych w serwisie "Instagram"
Prace magisterskie
- Sponsoring w sporcie jako narzędzie kształtowania wizerunku przedsiębiorstw PKN Orlen, PGE i Grupy Lotos
- Public relations w kształtowaniu wizerunku coworking