Wypromowane prace dyplomowe
2019
Prace licencjackie
- Czynniki skuteczności kampanii promocyjnych nagrodzonych w konkursie Effie 2017
- Blog jako narzędzie kreowania wizerunku na przykładzie najpopularniejszych polskich blogerek modowych
- Techniki propagandowe w kampanii wyborczej Petra Poroszenko w 2014 r.
- Wizerunek Andrzeja Dudy upowszechniany w memach internetowych w latach 2015- 2018
- Wykorzystywanie narzędzi public relations w kreowaniu wizerunku Studia Tańca UDS
- Techniki autopromocji wybranych blogerek modowych w serwisie "Instagram"
Prace magisterskie
- Sponsoring w sporcie jako narzędzie kształtowania wizerunku przedsiębiorstw PKN Orlen, PGE i Grupy Lotos
- Public relations w kształtowaniu wizerunku coworking
- Autopromocja w serwisie Twitch. tv. Na przykładzie wybranych streamerów
2018
Prace licencjackie
- Odpowiedzialność prawna za plagiat w sferze działalności artystycznej
- Obraz opozycji w powojennej Polsce w tygodniku satyrycznym "Szpilki" w latach 1945-1947
- Public relations a publicity - etyczne i pragmatyczne wymiary kreowania wizerunku na przykładzie wybranych celebrytów
- Wizerunek klubu żużlowego "Motor Lublin" w świadomości lublinian w latach 2015 - 2018
- Wizerunek Platformy Obywatelskiej po wyborach parlamentarnych w 2015 roku upowszechniony na łamach "Rzeczpospolitej" i "Gazety Wyborczej"
- Kreowanie wizerunku Roberta Lewandowskiego przez agencję CK Sport Management w latach 2014-2017
- Wizerunek papieża Franciszka kreowany na łamach "Newsweeka" i "Do Rzeczy" w kontekście Światowych Dni Młodzieży w 2016 roku
- Wykorzystanie narzędzi PR na rynku pracy na przykładzie działań AIESEC
- Funkcje wybranych artefaktów wykorzystywanych w reklamie
Prace magisterskie
- Marketingowe aspekty utworzenia kawiarni w Lublinie
- Zjawisko shoppingu w opiniach klientów Centrum Handlowego "Tarasy Zamkowe"