2019

Prace licencjackie
  • Czynniki skuteczności kampanii promocyjnych nagrodzonych w konkursie Effie 2017
  • Blog jako narzędzie kreowania wizerunku na przykładzie najpopularniejszych polskich blogerek modowych
  • Techniki propagandowe w kampanii wyborczej Petra Poroszenko w 2014 r.
  • Wizerunek Andrzeja Dudy upowszechniany w memach internetowych w latach 2015- 2018
  • Wykorzystywanie narzędzi public relations w kreowaniu wizerunku Studia Tańca UDS
  • Techniki autopromocji wybranych blogerek modowych w serwisie "Instagram"
Prace magisterskie
  • Sponsoring w sporcie jako narzędzie kształtowania wizerunku przedsiębiorstw PKN Orlen, PGE i Grupy Lotos
  • Public relations w kształtowaniu wizerunku coworking
  • Autopromocja w serwisie Twitch. tv. Na przykładzie wybranych streamerów

2018

Prace licencjackie
  • Odpowiedzialność prawna za plagiat w sferze działalności artystycznej
  • Obraz opozycji w powojennej Polsce w tygodniku satyrycznym "Szpilki" w latach 1945-1947
  • Public relations a publicity - etyczne i pragmatyczne wymiary kreowania wizerunku na przykładzie wybranych celebrytów
  • Wizerunek klubu żużlowego "Motor Lublin" w świadomości lublinian w latach 2015 - 2018
  • Wizerunek Platformy Obywatelskiej po wyborach parlamentarnych w 2015 roku upowszechniony na łamach "Rzeczpospolitej" i "Gazety Wyborczej"
  • Kreowanie wizerunku Roberta Lewandowskiego przez agencję CK Sport Management w latach 2014-2017
  • Wizerunek papieża Franciszka kreowany na łamach "Newsweeka" i "Do Rzeczy" w kontekście Światowych Dni Młodzieży w 2016 roku
  • Wykorzystanie narzędzi PR na rynku pracy na przykładzie działań AIESEC
  • Funkcje wybranych artefaktów wykorzystywanych w reklamie
Prace magisterskie
  • Marketingowe aspekty utworzenia kawiarni w Lublinie
  • Zjawisko shoppingu w opiniach klientów Centrum Handlowego "Tarasy Zamkowe"