2020

Prace licencjackie
  • Promocyjne techniki natywne na przykladzie lokowania produktu w serialu "Teoria wielkiego podrywu"
  • Reklama społeczna „Uwaga Fonoholizm” w opiniach studentów KUL
Prace magisterskie
  • Rozwój kultury i mediów loklanych na przykładzie działalności Ośrodka Pracy Twórczej w Lubartowie
  • Obraz bohatera wojennego na podstawie filmów "Szeregowiec Ryan", "Cienka czerwona linia" i "Przełęcz ocalonych"
  • Specyfika promocyjna klubu żużlowego Motor Lublin
  • Obraz terroryzmu w polskich i ukraińskich tabloidach na przykładzie zamachów w Mogadiszu i Strasburgu w 2018 roku
  • Elementy kultury organizacyjnej przedstawione w serialach "Suits" i " Mad men"
  • Wizerunek Roberta Lewandowskiego na łamach polskich tabloidów w latach 2014-2019
  • Motywacyjna funkcja emocji w reklamie. Na przykładzie komunikacji marek Allegro, Skoda i Coca-Cola

2019

Prace licencjackie
  • Komunikacja wizualna koncernów Toyota i Ford
  • Wizerunek Kamila Stocha upowszechniany w TVP Sport w latach 2016-2018
  • Memy internetowe jako przejaw partycypacyjnej kultury cyfrowej
  • Czynniki skuteczności kampanii promocyjnych nagrodzonych w konkursie Effie 2017
  • Blog jako narzędzie kreowania wizerunku na przykładzie najpopularniejszych polskich blogerek modowych
  • Techniki propagandowe w kampanii wyborczej Petra Poroszenko w 2014 r.
  • Wizerunek Andrzeja Dudy upowszechniany w memach internetowych w latach 2015- 2018
  • Wykorzystywanie narzędzi public relations w kreowaniu wizerunku Studia Tańca UDS
  • Techniki autopromocji wybranych blogerek modowych w serwisie "Instagram"
Prace magisterskie
  • Sponsoring w sporcie jako narzędzie kształtowania wizerunku przedsiębiorstw PKN Orlen, PGE i Grupy Lotos
  • Public relations w kształtowaniu wizerunku coworking