Wypromowane prace dyplomowe
2020
Prace licencjackie
- Zmiana wizerunku dziecka upowszechnianego w reklamach na łamach "Newsweeka" w 2001, 2009 i 2019r
- Reklama tradycyjna a reklama internetowa - podobieństwa i różnice
- Techniki autopromocji kanałów "ATHLEAN-X" i "Gymshark" serwisu YouTube
- Wizerunek kobiety w serialu "Zawsze warto"
- Techniki marketingu sensorycznego stosowane w sklepach odzieżowych
- Socjotechniki wykorzystywane w komunikacji promocyjnej marki Harry Potter
- Komercjalizacja Świąt Bożego Narodzenia w reklamach telewizyjnych z 2019 roku
- Wizerunek przedsiębiorstwa Ikea w opiniach mieszkańców Lublina
- Promocyjne techniki natywne na przykladzie lokowania produktu w serialu "Teoria wielkiego podrywu"
- Reklama społeczna „Uwaga Fonoholizm” w opiniach studentów KUL
Prace magisterskie
- Rozwój kultury i mediów loklanych na przykładzie działalności Ośrodka Pracy Twórczej w Lubartowie
- Obraz bohatera wojennego na podstawie filmów "Szeregowiec Ryan", "Cienka czerwona linia" i "Przełęcz ocalonych"
- Specyfika promocyjna klubu żużlowego Motor Lublin
- Obraz terroryzmu w polskich i ukraińskich tabloidach na przykładzie zamachów w Mogadiszu i Strasburgu w 2018 roku
- Elementy kultury organizacyjnej przedstawione w serialach "Suits" i " Mad men"
- Wizerunek Roberta Lewandowskiego na łamach polskich tabloidów w latach 2014-2019
- Motywacyjna funkcja emocji w reklamie. Na przykładzie komunikacji marek Allegro, Skoda i Coca-Cola
2019
Prace licencjackie
- Komunikacja wizualna koncernów Toyota i Ford
- Wizerunek Kamila Stocha upowszechniany w TVP Sport w latach 2016-2018
- Memy internetowe jako przejaw partycypacyjnej kultury cyfrowej