2020

Prace licencjackie
  • Zmiana wizerunku dziecka upowszechnianego w reklamach na łamach "Newsweeka" w 2001, 2009 i 2019r
  • Reklama tradycyjna a reklama internetowa - podobieństwa i różnice
  • Techniki autopromocji kanałów "ATHLEAN-X" i "Gymshark" serwisu YouTube
  • Wizerunek kobiety w serialu "Zawsze warto"
  • Techniki marketingu sensorycznego stosowane w sklepach odzieżowych
  • Socjotechniki wykorzystywane w komunikacji promocyjnej marki Harry Potter
  • Komercjalizacja Świąt Bożego Narodzenia w reklamach telewizyjnych z 2019 roku
  • Wizerunek przedsiębiorstwa Ikea w opiniach mieszkańców Lublina
  • Promocyjne techniki natywne na przykladzie lokowania produktu w serialu "Teoria wielkiego podrywu"
  • Reklama społeczna „Uwaga Fonoholizm” w opiniach studentów KUL
Prace magisterskie
  • Rozwój kultury i mediów loklanych na przykładzie działalności Ośrodka Pracy Twórczej w Lubartowie
  • Obraz bohatera wojennego na podstawie filmów "Szeregowiec Ryan", "Cienka czerwona linia" i "Przełęcz ocalonych"
  • Specyfika promocyjna klubu żużlowego Motor Lublin
  • Obraz terroryzmu w polskich i ukraińskich tabloidach na przykładzie zamachów w Mogadiszu i Strasburgu w 2018 roku
  • Elementy kultury organizacyjnej przedstawione w serialach "Suits" i " Mad men"
  • Wizerunek Roberta Lewandowskiego na łamach polskich tabloidów w latach 2014-2019
  • Motywacyjna funkcja emocji w reklamie. Na przykładzie komunikacji marek Allegro, Skoda i Coca-Cola

2019

Prace licencjackie
  • Komunikacja wizualna koncernów Toyota i Ford
  • Wizerunek Kamila Stocha upowszechniany w TVP Sport w latach 2016-2018
  • Memy internetowe jako przejaw partycypacyjnej kultury cyfrowej