2007

Prace magisterskie
  • Cechy osobowości a różnice indywidualne w realizowaniu związków przyjacielskich i rozumieniu przyjaźni.
  • Style przywiązywania się a poziom inteligencji emocjonalnej oraz lęku rozumianego jako cecha.
  • Style komunikacji interpersonalnej osób o różnym poziomie inteligencji emocjonalnej.
  • Wybrane aspekty relacji interpersonalnych uczniów o zróżnicowanym poziomie osiągnięć szkolnych
  • System wartości i motywacja osiągnięć u młodzieży muzycznie uzdolnionej

2006

Prace magisterskie
  • Poczucie osamotnienia u osób uzdolnionych artystycznie.
  • Środowisko rodzinne i jego zwiazek z wynikami w nauce uczniów szkół podstawowych.
  • Zjawisko nikotynizmu w życiu dorastającej młodzieży.
  • Potrzeba poszukiwania doznań a style myślenia
  • Współpraca nauczycieli z rodzicami szkoły podstawowej i jej wpływ na osiągnięcia szkolne uczniów.
  • Poczucie jakości życia oraz radzenie sobie ze stresem u osób bezrobotnych
  • Altruizm a podejmowanie działalności w wolontariacie.
  • Wybrane cechy środowiska rodzinnego uczniów o zróżnicowanym poziomie osiągnięć szkolnych w klasach gimnazjalnych I-III.
  • Funkcjonowanie jedynaków w społeczności szkolnej.
  • Poczucie sensu życia u osób piszących wiersze.
  • Pozycja społeczna ucznia zdolnego w klasie szkolnej.
  • Autorytet nauczyciela w opiniach uczniów gimnazjum.
  • Poziom myślenia twórczego a preferencje komizmu.
  • Oczekiwania kobiet i mężczyzn wobec miłości.
  • Wyobrażenie własnego małżeństwa i rodziny w badaniach młodzieży ponadgimnazjalnej.