Aleksandra Borowicz

2018

Prace licencjackie
  • Banaś Paulina, Kształcenie integracyjne uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w opinii pedagogów
  • Bąk Mariola, Postrzeganie osób z zespołem Downa przez lubelskich maturzystów
  • Bryda Karolina, Terapia zaburzeń integracji sensorycznej a funkcjonowanie dzieci z autyzmem w opinii rodziców
  • Fedorova Marianna, Doświadczenia emocjonalne matek spodziewających się dzieci z niepełnosprawnością. Studium przypadku
  • Jakubaszek Magdalena, Funkcjonowanie dziecka z FAS w opinii matek zastępczych z SOS Wioski Dziecięcej w Kraśniku
  • Józwik Jakub, Wsparcie rodzin wychowujących dzieci z ADHD w opinii ich rodziców
  • Lewandowski Jakub, Funkcjonowanie psychospołeczne uczniów z dysleksją w środowisku szkolnym
  • Małek Kinga, Trudności wychowawcze rodziców dzieci ze spektrum autyzmu. Studium przypadku
  • Nafalska Karolina, Świadomość kobiet w ciąży na temat wpływu alkoholu na dziecko w okresie prenatalnym
  • Osińska Natalia, Pedagog specjalny w wyobrażeniach studentów i nauczycieli
  • Piłat Dominika, Dogoterapia w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w opinii studentów
  • Raus Wiktoria, Komunikacja w rodzinach wychowujących dziecko ze spektrum autyzmu. Studium przypadku
  • Serba Sylwia, Funkcjonowanie psychospołeczne osób z chorobą Alzheimera w opinii terapeutów
  • Szałek Karolina, Postrzeganie osób starszych przez młodzież gimnazjalną
  • Wiechnik Adrianna, Budowanie relacji rówieśniczych przez młodzież i osoby dorosłe z niepełnosprawnością ruchową. Studium przypadku
  • Wójcik Wioletta, Sport i taniec jako forma usprawniania rozwoju ruchowego dzieci w wieku przedszkolnym
Prace magisterskie
  • Artymiuk Wioleta, Postrzeganie dzieci z niepłynnością mówienia przez nauczycieli nauczania początkowego
  • Bielska Marta, Biblioterapia jako metoda rozwijania umiejętności społecznych dzieci z autystycznym spektrum zaburzeń i Zespołem Aspergera.
  • Brakarz Marta, Wyobrażenia młodzieży gimnazjalnej na temat osób z Zespołem Downa
  • Cisło Dagmara, Sygmatyzm u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Studium przypadku