Wypromowane prace dyplomowe
2025
Prace magisterskie
- Poczucie sensu życia osób samotnych w okresie późnej dorosłości. Studium przypadku
- Relacje rówieśnicze uczniów ze spektrum zaburzeń autystycznych. Studium przypadku
- Umiejętności komunikacyjne uczniów ze spektrum zaburzeń autystycznych. Studium przypadku
2024
Prace magisterskie
- Aspiracje zawodowe i życiowe młodzieży licealnej z niepełnosprawnością wzroku. Studium przypadku
- Pełnienie ról małżeńskich przez osoby z niepełnosprawnością intelektualną. Studium przypadku
- Funkcjonowanie rodziny wychowującej dziecko ze spektrum zaburzeń autystycznych. Studium przypadku
- Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka ze spektrum zaburzeń autystycznych w świetle badań własnych
- Gotowość nauczycieli szkół ogólnodostępnych do edukacji włączającej w świetle badań własnych
- Społeczne funkcjonowanie dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną. Studium przypadku
- Specyfika rozwoju słuchowo-językowego dzieci z uszkodzeniami słuchu w rodzinie dwujęzycznej. Studium przypadku
- Psychospołeczne funkcjonowanie młodzieży ze spektrum zaburzeń autystycznych. Studium przypadku
- Edukacja włączająca uczniów z niepełnosprawnością w opinii rodziców
- Oddziaływanie terapeutyczne w usprawnianiu dzieci i młodzieży z mózgowym porażeniem dziecięcym. Studium przypadku
- Społeczne wyobrażenia na temat osób z niepełnosprawnością słuchową w świetle badań własnych
- Arteterapia w procesie rewalidacji dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami w opinii pedagogów specjalnych
2023
Prace dyplomowe
- Umiejętności komunikacyjne obcokrajowców - studentów z Ukrainy zamieszkałych w Polsce
- Umiejętności komunikacyjne uczniów z
niepełnosprawnością intelektualną w zespole
edukacyjno-terapeutycznym SOSW w Lublinie
- Umiejętności komunikacyjne uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w zespole edukacyjno-terapeutycznym SOSW w Lublinie
- Umiejętności komunikacyjne uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w zespole edukacyjno-terapeutycznym SOSW w Lublinie
- Ocena umiejętności komunikacyjnych ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w klasie pierwszej szkoły podstawowej oraz program działań wspierających