2022

Prace dyplomowe
  • Umiejętności komunikacyjne uczniów rozwijających się w spektrum autyzmu w klasie 4 Społecznej Terapeutycznej Szkoły Podstawowej
  • Umiejętności komunikacyjne uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i niepełnosprawnością ruchową w tym z afazją w szkole podstawowej ogólnodostępnej oraz program działań wspierających.
  • Umiejętności komunikacyjne uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem dziecięcym w szkole podstawowej ogólnodostępnej oraz program działań wspierających
  • Umiejętności komunikacyjne ucznia ze spektrum zaburzeń autystycznych uczęszczającego do ogólnodostępnej szkoły podstawowej z oddziałami integracyjnymi oraz plan działań wspierających

2021

Prace licencjackie
  • Edukacja dzieci z chorobami przewlekłymi w opinii studentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
  • Wspomaganie rozwoju dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w świetle badań własnych
  • Wiedza uczniów klas siódmych i ósmych na temat osób ze spektrum zaburzeń autystycznych.
  • Arteterapia w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością intelektualną w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Lubaczowie
  • Edukacja i terapia dzieci z niepełnosprawnością w dobie pandemii COVID-19
  • Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci przedwcześnie urodzonych w opinii rodziców
  • Rola rodziców we wczesnym wspomaganiu rozwoju dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w świetle badań własnych
  • Formy spędzania czasu wolnego przez dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w opinii rodziców
  • Metody wczesnego wspomagania rozwoju dzieci ze spektrum zaburzeń autystycznych w opinii rodziców
  • Znaczenie zabawy we wczesnym wspomaganiu rozwoju dzieci z niepełnosprawnością w opinii terapeutów

2020

Prace licencjackie
  • Wsparcie rodzin wychowujących dziecko z Zespołem Downa. Studium przypadku
  • Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka ze spektrum autyzmu. Studium przypadku
  • Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci z uszkodzeniami słuchu w opinii terapeutów
  • Rozwój dziecka a oddziaływania opiekuńczo-wychowawcze w opinii personelu Domu Małych Dzieci w Chełmie
  • Relacje rodzeństwa dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w opinii rodziców
  • Reakcje rodziców wobec niepomyślnej diagnozy prenatalnej w świetle badań własnych