2020

Prace magisterskie
  • Specjalne potrzeby edukacyjne uczniów klas I-III szkoły podstawowej w edukacji polonistycznej w opinii nauczycieli

2019

Prace magisterskie
  • Zadania przedszkola i rodziców w procesie adaptacji dziecka 3-letniego do środowiska przedszkolnego
  • Wyobrażenia dzieci i młodzieży szkolnej na temat osób z Zespołem Aspergera
  • Zagrożenie uczniów klas VII - VIII lubelskich szkół podstawowych uzależnieniem od substancji psychoaktywnych
  • Zjawisko agresji wśród młodzieży licealnej w świetle badań własnych

2018

Prace licencjackie
  • Kształcenie integracyjne uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w opinii pedagogów
  • Postrzeganie osób z zespołem Downa przez lubelskich maturzystów
  • Terapia zaburzeń integracji sensorycznej a funkcjonowanie dzieci z autyzmem w opinii rodziców
  • Doświadczenia emocjonalne matek spodziewających się dzieci z niepełnosprawnością. Studium przypadku
  • Funkcjonowanie dziecka z FAS w opinii matek zastępczych z SOS Wioski Dziecięcej w Kraśniku
  • Wsparcie rodzin wychowujących dzieci z ADHD w opinii ich rodziców
  • Funkcjonowanie psychospołeczne uczniów z dysleksją w środowisku szkolnym
  • Trudności wychowawcze rodziców dzieci ze spektrum autyzmu. Studium przypadku
  • Świadomość kobiet w ciąży na temat wpływu alkoholu na dziecko w okresie prenatalnym
  • Pedagog specjalny w wyobrażeniach studentów i nauczycieli
  • Dogoterapia w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w opinii studentów
  • Komunikacja w rodzinach wychowujących dziecko ze spektrum autyzmu. Studium przypadku
  • Funkcjonowanie psychospołeczne osób z chorobą Alzheimera w opinii terapeutów
  • Postrzeganie osób starszych przez młodzież gimnazjalną
  • Budowanie relacji rówieśniczych przez młodzież i osoby dorosłe z niepełnosprawnością ruchową. Studium przypadku