Kazimiera Krakowiak

2011

Prace magisterskie
  • Zajęcia korekcyjno - kompensacyjne w nauczaniu zintegrowanym w Szkole Podstawowej w Baranowie
  • Trudności ucznów z wadą słuchu w szkole ogólnodostępnej
  • Rozwój i rehabilitacja osoby z mózgowym porażeniem dziecięcym. Studium przypadku
  • Metody rehabilitacji dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym w Środowiskowym Ośrodku Wsparcia " Pinokio" w Poniatowej
  • Autorytet nauczyciela w opinii uczniów gimnazjów: ogólnodostępnego i specjalnego
  • Działalność wychowawczo - terapeutyczna Przedszkola Specjalnego Nr 11 w Lublinie
  • Praktyczne wykorzystanie metody integracji sensorycznej w pracy zespołu Szkół Specjalnych w Białej Podlaskiej
  • Aspiracje edukacyjne i zawodowe młodzieży z uszkodzonym słuchem
  • Metody terapii stosowane w Stowarzyszeniu Pomocy Dzieciom i Młodzieży Niepełnosprawnej " Słoneczko"
  • Cechy dobrego nauczyciela w opinii uczniów niepełnosprawnych umysłowo
  • Postawy wybranych grup społecznych wobec osób niepełnosprawnych a idea wychowania włączającego
  • Opieka psychologiczno - pedagogiczna nad osobą z mózgowym porażeniem dziecięcym w Ośrodku Wsparcia " Dom Dzieci Benjamin" w Lublinie. Studium przypadku

2010

Prace magisterskie
  • Zajęcia muzyczno-terapeutyczne jako forma pracy korekcyjno - kompensacyjnej z dziećmi w młodszym wieku szkolnym.
  • Dogoterapia jako metoda wspomagająca rehabilitację osób niepełnosprawnych
  • Kreowanie wizerunku osób z niepełnosprawnością intelektualną w wybranych utworach literackich
  • Wykorzystywanie środków technicznych w rehabilitacji i edukacji osób z uszkodzonym słuchem
  • Wizerunki matek wychowujących dzieci niepełnosprawne w wyobrażeniach społecznych
  • Społeczne wyobrażenia na temat autyzmu i funkcjonowania osób z autyzmem
  • Metody rehabilitacji osób z uszkodzonym słuchem stosowane w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym dla Dzieci Niesłyszących im.M.Grzegorzewskiej w Radomiu w latach 1967-2008
  • Biblioterapeutyczne walory wybranych współczesnych utworów literackich