Kazimiera Krakowiak

2018

Prace magisterskie
  • Agresja i przemoc wśród dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w opinii nauczycieli
  • Potrzeby dzieci w wieku 4-5 lat z różnych środowisk społecznych w zakresie usprawniania integracji sensorycznej
  • Zachowania agresywne i przemoc w środowisku szkolnym w opinii adolescentów
  • Metody nauczania czytania stosowane w wybranych elementarzach polskich
  • Gotowość nauczycieli ogólnodostępnych szkół podstawowych do pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
  • Specjalne potrzeby rozwojowe i wychowawcze jedynaków w świetle analizy ich wspomnień z dzieciństwa i wczesnej młodości
  • Świadomość ekonomiczna uczniów oddziału gimnazjalnego Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Piaskach
  • Znaczenie ilustracji w edukacji wczesnoszkolnej - studium przypadku
  • Trudności wychowawcze dzieci objętych systemem pieczy zastępczej

2017

Prace magisterskie
  • Włączanie osoby z uszkodzeniem słuchu do wspólnoty rodzinnej, szkolnej i lokalnej
  • Funkcjonowanie Środowiskowego Domu Samopomocy w świetle opinii społeczności lokalnej Annopola
  • Uczestnictwo w tworzeniu spektaklu teatralnego, jako forma rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną
  • Specjalne potrzeby edukacyjne uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w zakresie języka polskiego
  • Wczesne wspomaganie i jego znaczenie dla rozwoju i wychowania dzieci z autyzmem
  • Wspomaganie rozwoju dzieci z zaburzeniami mowy

2016

Rozprawy doktorskie
  • Udostępnianie reguł składniowych czasownika dzieciom z uszkodzeniami słuchu jako składnik wychowania językowego
Prace magisterskie
  • Trudności w komunikowaniu się z dziećmi z zaburzeniami mowy w opinii ich rodziców
  • Gry i zabawy logopedyczne w rozwijaniu mowy dzieci w wieku przedszkolnym
  • Wychowanie językowe dzieci z zespołem Downa
  • Komunikacja interpersonalna dzieci z zaburzeniami mowy w wieku 7-9 lat w środowisku szkolnym