Kazimiera Krakowiak

2009

Prace magisterskie
  • Rehabilitacja społeczna i zawodowa osób po leczeniu psychiatrycznym w Warsztatach Terapii Zajęciowej.
  • Oferta edukacyjna szkół specjalnych dla niesłyszących i słabo słyszących prezentowana w Internecie (studium porównawcze)
  • Rozumienie i stosowanie związków frazeologicznych przez osoby z uszkodzonym słuchem
  • Muzykoterapia jako forma pracy w Domu Opieki Społecznej
  • Kompleksowa opieka nad rozwojem dziecka z uszkodzonym narządem słuchu - Studium indywidualnego przypadku.
  • Elementy arteterapii stosowane w rehabilitacji osób upośledzonych umysłowo w Warsztatach Terapii Zajęciowej "Źródło".

2008

Prace magisterskie
  • Koncepcje wychowania słuchowego dzieci z uszkodzeniami słuchu i ich realizacje w praktyce w świetle literatury pedagogicznej z lat 1980-2004.
  • Zaspokajanie potrzeb dziecka z niepełnosprawnością intelektualną w rodzinie. Indywidualne studium przypadku.
  • Skuteczność zastosowania ,,komunikacji totalnej" w szkołach dla niesłyszących i słabo słyszących w opinii nauczycieli
  • Potrzeby logopedyczne dzieci sześcioletnich na przykładzie grupy przedszkolnej.
  • Praca korekcyjno-kompensacyjna z dzieckiem zagrożonym trudnościami szkolnymi.
  • Problem nadpobudliwości psychoruchowej u dzieci w doświadczeniu i ocenie nauczycieli.
  • Hipoterapia jako metoda rehabilitacji dzieci niepełnosprawnych.
  • Programy opieki psychopedagogicznej nad rodzinami po wykryciu uszkodzenia słuchu u niemowlecia.
  • Zastosowanie elementów arteterapii w pracy z dziećmi z upośledzeniem umysłowym
  • Koleżeńskie relacje między dziećmi słabo widzącymi w szkole specjalnej.
  • Dziecięce wyobrażenia dotyczace niepełnosprawnych rówiesników
  • Opiekuńczo-wychowawcza działalność Oddziału Dzieci Specjalnej Troski przy Zespole Szkół Podstawowych w Krasnobrodzie.
  • Elementy języka migowego w komunikowaniu się słyszących specjalistów z niesłyszącymi dziećmi rodziców niesłyszących

2007

Prace magisterskie
  • Rozumienie problemów osób niepełnosprawnych ruchowo przez gimnazjalistów, studentów i osoby po 50-tym roku życia. Studium porównawcze