2019

Prace magisterskie
  • Budowanie świadomości marki w czasach marketingu 4.0
  • Zwalczanie barier komunikacyjnych w państwach członkowskich Międzynarodowej Federacji Młodzieży Słabosłyszącej
  • Stereotyp kobiety na podstawie serialu ''Przyjaciółki''
  • Piosenka wyborcza jako element komunikowania politycznego w kampaniach parlamentarnych i prezydenckich w Polsce po 1989 roku.

2018

Prace magisterskie
  • Fałszywe konta na portalach społecznościowych. Przyczyny zjawiska i charakterystyka
  • Chrześcijańska muzyka rockowa jako wyraz buntu
  • Pseudowydarzenia w regionalnych serwisach informacyjnych - na przykładzie "Obiektywu" TVP3 Białystok i "Panoramy Lubelskiej" TVP3 Lublin

2017

Prace magisterskie
  • Charakterystyka elementów wizualnych w komunikowaniu idei. Przypadek kampanii społecznych fundacji "Rak'n'Roll"
  • Zamachy terrorystyczne jako news na podstawie wybranych przykładów z lat 2012-2016
  • Wojna informacyjna w mediach. Przypadek ISIS
  • Płeć społeczno-kulturowa w "Men's Health" i Women's Health" w 2016 roku

2016

Prace magisterskie
  • Skuteczność Public Relations i reklamy w świetle wywiadów z wybranymi przedsiębiorcami z województwa lubelskiego
  • Społeczno- prawne uwarunkowania wolności wypowiedzi artystycznej
  • Kreowanie wizerunku szkoły tańca na przykładzie Fair Play Białystok

2015

Prace magisterskie
  • Realizacja zasad etycznych w praktyce dziennikarskiej. Na przykładzie programów telewizyjnych "Tomasz Lis na żywo" i "Jan Pospieszalski: Bliżej" z 2013 roku.
  • Wizerunek cudzoziemców w przekazie prasowym. Analiza wizualna zdjęć w tygodnikach "Wprost" i Newsweek" od 2004 r.
  • Analiza ramowa wizerunku medialnego prezydentów III RP na podstawie tygodników "Polityka" i "W Sieci" z 2013 r.

2014

Prace magisterskie
  • Profesjonalizm telewizyjnych dziennikarzy sportowych. Na przykładzie porównania relacjonowania meczy piłkarskich w Polsacie, Canal+ i TVP
  • Rodzaje przemocy w grach komputerowych dołączonych jako pełne wersje do czasopisma "CD-Action" w roczniku 2013
  • Zjawisko nawrócenia wśród celebrytów