2012

Prace licencjackie
  • Obraz Kaukazu Północnego w oczach reportażystów polskich. Na podstawie publikacji z lat 1990-2010.
Prace magisterskie
  • Facebook jako narzędzie komunikacji w marketingu terytorialnym
  • Lokowanie produktu w teledyskach muzycznych. Na podstawie analizy listy przebojów Billboard Hot 100 z lat 2007-2011
  • Obraz kibiców Jagiellonii Białystok w prasie lokalnej
  • Pseudowydarzenia a tworzenie wiadomości
  • Polska muzyka rockowa jako jeden z czynników przemian społeczno-ustrojowych w latach osiemdziesiątych w Polsce
  • Koncepcje i badania nad przekazem podprogowym
  • Wizerunek poseł Joanny Muchy w ,,Gazecie Wyborczej" i ,,Rzeczpospolitej"do końca 2011 roku
  • Proces tworzenia informacji na przykładzie Polskiego Radia Lublin S.A. i Telewizji Polskiej Oddział w Lublinie
  • Komunikacja audiowizualna partii politycznych w kampanii wyborczej w roku 2011

2011

Prace licencjackie
  • Kobiety i mężczyźni jako bohaterowie newsów. Na podstawie analizy ,,Faktów" TVN w kwietniu 2011 roku
  • Medialny wizerunek Platformy Obywatelskiej i Prawa i Sprawiedliwości w kontekście krzyża przed Pałacem Prezydenckim. Na podstawie analizy ,,Gazety Wyborczej" i ,,Rzeczpospolitej"
  • Wizerunek Donalda Tuska w tygodniku Wprost 2005 - 2010
  • Wizerunek medialny Bronisława Komorowskiego w Rzeczpospolitej i Gazecie Wyborczej. Analiza ramowa materiału prasowego od prawyborów do kampanii samorządowej
  • Wizerunek Jarosława Kaczyńskiego w Tygodniku Wprost w okresie od sierpnia 2009 r. do listopada 2010r. Analiza treści
  • Zewnętrzny wizerunek Stowarzyszenia Homo Faber.
  • Wizerunek Jarosława Kaczyńskiego w ,,Gazecie Wyborczej" i ,,Rzeczpospolitej" w 2010 roku
  • Hard i soft newsy w głównych wydaniach telewizyjnych programów informacyjnych TVN i TVP. Analiza treści serwisów 15.02. - 15.03.2011r.
  • Wizerunek dziennikarzy telewizyjnych wśród radomskich pielęgniarek i położnych

2010

Prace licencjackie
  • Wizerunek Prezydenta Lecha Kaczyńskiego na podstawie badań wśród studentów Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej KUL.