2017

Prace magisterskie
  • Płeć społeczno-kulturowa w "Men's Health" i Women's Health" w 2016 roku

2016

Prace magisterskie
  • Skuteczność Public Relations i reklamy w świetle wywiadów z wybranymi przedsiębiorcami z województwa lubelskiego
  • Społeczno- prawne uwarunkowania wolności wypowiedzi artystycznej
  • Kreowanie wizerunku szkoły tańca na przykładzie Fair Play Białystok

2015

Prace magisterskie
  • Realizacja zasad etycznych w praktyce dziennikarskiej. Na przykładzie programów telewizyjnych "Tomasz Lis na żywo" i "Jan Pospieszalski: Bliżej" z 2013 roku.
  • Wizerunek cudzoziemców w przekazie prasowym. Analiza wizualna zdjęć w tygodnikach "Wprost" i Newsweek" od 2004 r.
  • Analiza ramowa wizerunku medialnego prezydentów III RP na podstawie tygodników "Polityka" i "W Sieci" z 2013 r.

2014

Prace magisterskie
  • Profesjonalizm telewizyjnych dziennikarzy sportowych. Na przykładzie porównania relacjonowania meczy piłkarskich w Polsacie, Canal+ i TVP
  • Rodzaje przemocy w grach komputerowych dołączonych jako pełne wersje do czasopisma "CD-Action" w roczniku 2013
  • Zjawisko nawrócenia wśród celebrytów
  • Cynizm w dyskursie publicznym na przykładzie "afery podsłuchowej"
  • Treść emocji a Efekt Czystej Eksplozji
  • Cechy nadawcy a efektywność oddziaływania perswazyjnego.
  • Związki partnerskie w dyskursie parlamentarnym i prasowym. Dyskusja wokół projektu ustawy o związkach partnerskich.

2013

Prace licencjackie
  • Medialna sylwetka Lecha Wałęsy w świetle publikacji książki "SB a Lech Wałęsa. Przyczynek do biografii".
  • Polskie i amerykańskie prezydenckie kampanie wyborcze. Analiza porównawcza reklam telewizyjnych w kampanii prezydenckiej w Polsce w 2005 roku oraz w USA w 2004 roku.
  • Kreowanie wizerunku firmy w internecie na przykładzie Perła - Browary Lubelskie S.A.
  • Merchandising jako technika sprzedaży call center.
  • Wizerunek kobiet w polityce w opinii studentów Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej KUL.
  • Wpływ reklamy zewnętrznej na przestrzeń publiczną