Wypromowane prace dyplomowe
2022
Prace dyplomowe
- Specyfika sposobów komunikowania 21-letniego mężczyzny z ograniczonymi możliwościami komunikacyjnymi – studium przypadku. Propozycja działań wspierających proces komunikowania
- Funkcjonowanie dziecka z mutyzmem wybiórczym w grupie przedszkolnej ogólnodostępnej - opis umiejętności komunikacyjnych dziecka
- Charakterystyka porównawcza umiejętności komunikacyjnych ucznia klasy integracyjnej z niepełnosprawnością sprzężoną
- Wspólna aktywność jako próba budowania komunikacji w grupie zróżnicowanej
- Umiejętności komunikacyjne ucznia z autyzmem w oddziale przedszkolnym i określenie działań wspierających
- Umiejętności komunikacyjne ucznia z autyzmem i niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w klasie piątej integracyjnej oraz program działań wspierających
- Charakterystyka umiejętności komunikacyjnych i program działań wspierających w klasie specjalnej
- Umiejętności komunikacyjne dziecka z mutyzmem selektywnym w wieku przedszkolnym na tle grupy rówieśniczej
- Charakterystyka umiejętności komunikacyjnych grupy przedszkolnej ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- Możliwości komunikacyjne uczennicy z niepełnosprawnością w stopniu lekkim
- Charakterystyka umiejętności komunikacyjnych i program działań naprawczych w oddziale przedszkolnym specjalnym.
- Program działań wspierających komunikację dzieci w spektrum autyzmu w grupie przedszkolnej 4-latków ze SPE. Zbiorowe studium przypadku
2021
Prace licencjackie
- Postawy studentów pedagogiki wobec osób z zaburzeniami mowy
- Metody wsparcia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
- Planowanie kariery zawodowej przez studentów Pedagogiki specjalnej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Specjalne potrzeby edukacyjne uczniów z uszkodzonym słuchem uczęszczających do klas integracyjnych szkoły podstawowej w opinii pedagogów
- Rozwój umiejętności komunikacyjnych dzieci wychowujących się w rodzinach dysfunkcyjnych. Studium przypadku
- Warsztat surdologopedy XXI wieku w świetle wypowiedzi terapeutów. Studium przypadku
- Sytuacja szkolna ucznia z uszkodzonym słuchem w szkole ogólnodostępnej. Studium przypadku
- Rozwój poznawczy dzieci z uszkodzonym słuchem w wieku przedszkolnym. Studium przypadku.