Renata Kołodziejczyk

2022

Prace dyplomowe
  • Charakterystyka komunikacji rówieśniczej w klasie drugiej szkoły podstawowej oraz program działań wpierających skuteczną komunikację w grupie
  • Charakterystyka umiejętności komunikacyjnych i działań wspierających ucznia z autyzmem i niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym
  • Charakterystyka umiejętności komunikacyjnych dziecka ze spektrum autyzmu na tle grupy rówieśniczej oraz opracowanie programu działań wspierających komunikację ucznia komunikację ucznia
  • Wspomaganie komunikacji językowej dzieci 5-letnich z różnym typem zaburzeń rozwoju mowy - na podstawie wielokrotnego studium przypadku w przedszkolu integracyjnym
  • Specyfika sposobów komunikowania 21-letniego mężczyzny z ograniczonymi możliwościami komunikacyjnymi – studium przypadku. Propozycja działań wspierających proces komunikowania
  • Funkcjonowanie dziecka z mutyzmem wybiórczym w grupie przedszkolnej ogólnodostępnej - opis umiejętności komunikacyjnych dziecka
  • Charakterystyka porównawcza umiejętności komunikacyjnych ucznia klasy integracyjnej z niepełnosprawnością sprzężoną
  • Wspólna aktywność jako próba budowania komunikacji w grupie zróżnicowanej
  • Umiejętności komunikacyjne ucznia z autyzmem w oddziale przedszkolnym i określenie działań wspierających
  • Umiejętności komunikacyjne ucznia z autyzmem i niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w klasie piątej integracyjnej oraz program działań wspierających
  • Charakterystyka umiejętności komunikacyjnych i program działań wspierających w klasie specjalnej
  • Umiejętności komunikacyjne dziecka z mutyzmem selektywnym w wieku przedszkolnym na tle grupy rówieśniczej
  • Charakterystyka umiejętności komunikacyjnych grupy przedszkolnej ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
  • Możliwości komunikacyjne uczennicy z niepełnosprawnością w stopniu lekkim
  • Charakterystyka umiejętności komunikacyjnych i program działań naprawczych w oddziale przedszkolnym specjalnym.
  • Program działań wspierających komunikację dzieci w spektrum autyzmu w grupie przedszkolnej 4-latków ze SPE. Zbiorowe studium przypadku

2021

Prace licencjackie
  • Postawy studentów pedagogiki wobec osób z zaburzeniami mowy
  • Metody wsparcia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
  • Planowanie kariery zawodowej przez studentów Pedagogiki specjalnej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
  • Specjalne potrzeby edukacyjne uczniów z uszkodzonym słuchem uczęszczających do klas integracyjnych szkoły podstawowej w opinii pedagogów