Wypromowane prace dyplomowe
2022
Prace dyplomowe
- Charakterystyka komunikacji rówieśniczej w klasie drugiej szkoły podstawowej oraz program działań wpierających skuteczną komunikację w grupie
- Charakterystyka umiejętności komunikacyjnych i działań wspierających ucznia z autyzmem i niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym
- Charakterystyka umiejętności
komunikacyjnych dziecka ze spektrum
autyzmu na tle grupy
rówieśniczej oraz opracowanie
programu działań wspierających
komunikację ucznia
komunikację ucznia
- Wspomaganie komunikacji językowej dzieci 5-letnich z różnym typem zaburzeń rozwoju mowy - na podstawie wielokrotnego studium przypadku
w przedszkolu integracyjnym
- Specyfika sposobów komunikowania 21-letniego mężczyzny z ograniczonymi możliwościami komunikacyjnymi – studium przypadku. Propozycja działań wspierających proces komunikowania
- Funkcjonowanie dziecka z mutyzmem wybiórczym w grupie przedszkolnej ogólnodostępnej - opis umiejętności komunikacyjnych dziecka
- Charakterystyka porównawcza umiejętności komunikacyjnych ucznia klasy integracyjnej z niepełnosprawnością sprzężoną
- Wspólna aktywność jako próba budowania komunikacji w grupie zróżnicowanej
- Umiejętności komunikacyjne ucznia z autyzmem w oddziale przedszkolnym i określenie działań wspierających
- Umiejętności komunikacyjne ucznia z autyzmem i niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w klasie piątej integracyjnej oraz program działań wspierających
- Charakterystyka umiejętności komunikacyjnych i program działań wspierających w klasie specjalnej
- Umiejętności komunikacyjne dziecka z mutyzmem selektywnym w wieku przedszkolnym na tle grupy rówieśniczej
- Charakterystyka umiejętności komunikacyjnych grupy przedszkolnej ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- Możliwości komunikacyjne uczennicy z niepełnosprawnością w stopniu lekkim
- Charakterystyka umiejętności komunikacyjnych i program działań naprawczych w oddziale przedszkolnym specjalnym.
- Program działań wspierających komunikację dzieci w spektrum autyzmu w grupie przedszkolnej 4-latków ze SPE. Zbiorowe studium przypadku
2021
Prace licencjackie
- Postawy studentów pedagogiki wobec osób z zaburzeniami mowy
- Metody wsparcia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
- Planowanie kariery zawodowej przez studentów Pedagogiki specjalnej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Specjalne potrzeby edukacyjne uczniów z uszkodzonym słuchem uczęszczających do klas integracyjnych szkoły podstawowej w opinii pedagogów