Wypromowane prace dyplomowe
2024
Prace magisterskie
- Edukacja włączająca w opinii nauczycieli szkół ogólnodostępnych
- Rozwój komunikacji u uczniów z zespołem Aspergera w szkole podstawowej. Studium przypadku
- Wykorzystanie metod wspomagających i alternatywnych w wychowaniu dzieci z zaburzeniami w komunikacji. Studium przypadku
- Przedszkole integracyjne jako miejsce edukacji dzieci w opinii rodziców
- Funkcjonowanie społeczne kobiet ze spektrum zaburzeń autystycznych w różnym wieku. Studium przypadku
- Znaczenie uprawiania sportu w rozwoju emocjonalno-społecznym osób z niepełnosprawnościami
- Komunikacja nauczycieli placówek specjalnych a zjawisko wypalenia zawodowego
- Inteligencja emocjonalna a umiejętność budowania pozytywnych relacji rówieśniczych u młodzieży ze spektrum autyzmu
- Rozwój emocjonalno-społeczny wychowanków Domu im. Matki Weroniki w Lublinie. Studium przypadku
- Funkcjonowanie społeczne dzieci ze spektrum zaburzeń autystycznych w grupie przedszkolnej
- Wykorzystywanie metod komunikacji wspomagającej i alternatywnej przez uczniów z mózgowym porażeniem dziecięcym
- Komunikacja niewerbalna w rodzinie osób z głęboką niepełnosprawnością intelektualną
2023
Prace dyplomowe
- Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych u
dziecka w wieku przedszkolnym ze sprzężoną
niepełnosprawnością w Ośrodku Rewalidacyjno-
Wychowawczym
Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych u
dziecka w wieku przedszkolnym ze sprzężoną
niepełnosprawnością w Ośrodku Rewalidacyjno-
Wychowawczym
- Umiejętności społeczno- komunikacyjne uczniów klasy ósmej szkoły terapeutycznej.
- Charakterystyka umiejętności komunikacyjnych uczennicy z dyslalią i zagrożeniem dysleksją oraz program działań wspierających
- Charakterystyka umiejętności komunikacyjnych uczennicy z dyslalią i zagrożeniem dysleksją oraz program działań wspierających
- Uwarunkowania komunikacyjne i społeczne uczennicy klasy III z Zespołem Aspergera
- Wspieranie umiejętności społecznych ucznia z Zespołem Aspergera - ucznia siódmej klasy szkoły ogólnodostępnej.
- Umiejętności komunikacyjne i funkcjonowanie społeczne dziewczynki niemówiącej z niepełnosprawnością intelektualną umiarkowaną i ruchową w klasie II ogólnodostępnej szkoły podstawowej
2022
Prace dyplomowe
- Charakterystyka umiejętności komunikacyjnych w grupie przedszkolnej 6-latków ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz program działań wspierających