Wypromowane prace dyplomowe
2024
Prace magisterskie
- Edukacja włączająca w opinii nauczycieli szkół ogólnodostępnych
- Rozwój komunikacji u uczniów z zespołem Aspergera w szkole podstawowej. Studium przypadku
- Wykorzystanie metod wspomagających i alternatywnych w wychowaniu dzieci z zaburzeniami w komunikacji. Studium przypadku
- Przedszkole integracyjne jako miejsce edukacji dzieci w opinii rodziców
- Komunikacja nauczycieli placówek specjalnych a zjawisko wypalenia zawodowego
- Rozwój emocjonalno-społeczny wychowanków Domu im. Matki Weroniki w Lublinie. Studium przypadku
- Wykorzystywanie metod komunikacji wspomagającej i alternatywnej przez uczniów z mózgowym porażeniem dziecięcym
- Komunikacja niewerbalna w rodzinie osób z głęboką niepełnosprawnością intelektualną
2023
Prace dyplomowe
- Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych u
dziecka w wieku przedszkolnym ze sprzężoną
niepełnosprawnością w Ośrodku Rewalidacyjno-
Wychowawczym
Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych u
dziecka w wieku przedszkolnym ze sprzężoną
niepełnosprawnością w Ośrodku Rewalidacyjno-
Wychowawczym
- Umiejętności społeczno- komunikacyjne uczniów klasy ósmej szkoły terapeutycznej.
- Charakterystyka umiejętności komunikacyjnych uczennicy z dyslalią i zagrożeniem dysleksją oraz program działań wspierających
- Charakterystyka umiejętności komunikacyjnych uczennicy z dyslalią i zagrożeniem dysleksją oraz program działań wspierających
- Uwarunkowania komunikacyjne i społeczne uczennicy klasy III z Zespołem Aspergera
- Wspieranie umiejętności społecznych ucznia z Zespołem Aspergera - ucznia siódmej klasy szkoły ogólnodostępnej.
- Umiejętności komunikacyjne i funkcjonowanie społeczne dziewczynki niemówiącej z niepełnosprawnością intelektualną umiarkowaną i ruchową w klasie II ogólnodostępnej szkoły podstawowej
2022
Prace dyplomowe
- Charakterystyka umiejętności komunikacyjnych w grupie przedszkolnej 6-latków ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz program działań wspierających
- Charakterystyka komunikacji rówieśniczej w klasie drugiej szkoły podstawowej oraz program działań wpierających skuteczną komunikację w grupie
- Charakterystyka umiejętności komunikacyjnych i działań wspierających ucznia z autyzmem i niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym
- Charakterystyka umiejętności
komunikacyjnych dziecka ze spektrum
autyzmu na tle grupy
rówieśniczej oraz opracowanie
programu działań wspierających
komunikację ucznia
komunikację ucznia
- Wspomaganie komunikacji językowej dzieci 5-letnich z różnym typem zaburzeń rozwoju mowy - na podstawie wielokrotnego studium przypadku
w przedszkolu integracyjnym