Renata Kołodziejczyk

2024

Prace magisterskie
  • Edukacja włączająca w opinii nauczycieli szkół ogólnodostępnych
  • Rozwój komunikacji u uczniów z zespołem Aspergera w szkole podstawowej. Studium przypadku
  • Wykorzystanie metod wspomagających i alternatywnych w wychowaniu dzieci z zaburzeniami w komunikacji. Studium przypadku
  • Przedszkole integracyjne jako miejsce edukacji dzieci w opinii rodziców
  • Komunikacja nauczycieli placówek specjalnych a zjawisko wypalenia zawodowego
  • Rozwój emocjonalno-społeczny wychowanków Domu im. Matki Weroniki w Lublinie. Studium przypadku
  • Wykorzystywanie metod komunikacji wspomagającej i alternatywnej przez uczniów z mózgowym porażeniem dziecięcym
  • Komunikacja niewerbalna w rodzinie osób z głęboką niepełnosprawnością intelektualną

2023

Prace dyplomowe
  • Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych u dziecka w wieku przedszkolnym ze sprzężoną niepełnosprawnością w Ośrodku Rewalidacyjno- Wychowawczym Rozwijanie umiejętności komunikacyjnych u dziecka w wieku przedszkolnym ze sprzężoną niepełnosprawnością w Ośrodku Rewalidacyjno- Wychowawczym
  • Umiejętności społeczno- komunikacyjne uczniów klasy ósmej szkoły terapeutycznej.
  • Charakterystyka umiejętności komunikacyjnych uczennicy z dyslalią i zagrożeniem dysleksją oraz program działań wspierających
  • Charakterystyka umiejętności komunikacyjnych uczennicy z dyslalią i zagrożeniem dysleksją oraz program działań wspierających
  • Uwarunkowania komunikacyjne i społeczne uczennicy klasy III z Zespołem Aspergera
  • Wspieranie umiejętności społecznych ucznia z Zespołem Aspergera - ucznia siódmej klasy szkoły ogólnodostępnej.
  • Umiejętności komunikacyjne i funkcjonowanie społeczne dziewczynki niemówiącej z niepełnosprawnością intelektualną umiarkowaną i ruchową w klasie II ogólnodostępnej szkoły podstawowej

2022

Prace dyplomowe
  • Charakterystyka umiejętności komunikacyjnych w grupie przedszkolnej 6-latków ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz program działań wspierających
  • Charakterystyka komunikacji rówieśniczej w klasie drugiej szkoły podstawowej oraz program działań wpierających skuteczną komunikację w grupie
  • Charakterystyka umiejętności komunikacyjnych i działań wspierających ucznia z autyzmem i niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym
  • Charakterystyka umiejętności komunikacyjnych dziecka ze spektrum autyzmu na tle grupy rówieśniczej oraz opracowanie programu działań wspierających komunikację ucznia komunikację ucznia
  • Wspomaganie komunikacji językowej dzieci 5-letnich z różnym typem zaburzeń rozwoju mowy - na podstawie wielokrotnego studium przypadku w przedszkolu integracyjnym