Wykorzystanie Metody Fonogestów w pracy z uczniem niesłyszącym w grupie zróżnicowanej
[The use of Cued Speech Working with Deaf Student in a Diverse Group]
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowanyCzasopismo: Logopedia (ISSN: 0459-6935)
Rok wydania: 2023
Tom: 2
Numer czasopisma: 52/2
Strony od-do: 187-207
Słowa kluczowe: inkluzja, edukacja włączająća, dziecko z uszkodzonym słuchem, głuchota, umiejętności komunikacyjne, wspólnota komunikacyjna, fonogesty, cued speech, grupa zróżnicowana
Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Renata Kołodziejczyk",
title = "Wykorzystanie Metody Fonogestów w pracy z uczniem niesłyszącym w grupie zróżnicowanej",
journal = "Logopedia",
year = "2023",
number = "52/2",
pages = "187-207"
}
Cytowanie w formacie APA:
Kołodziejczyk, R. (2023). Wykorzystanie Metody Fonogestów w pracy z uczniem niesłyszącym w grupie zróżnicowanej. Logopedia, 52/2, 187-207.