2023
Organizacja konferencji międzynarodowej
Wygłoszenie referatu na konferencji międzynarodowej
- For a kick-off...
[Na początek...] - Going old school with a modern touch
[Stara szkoła z nowoczesnym charakterem] - Friend or foe? Using ChatGPT in writing at the secondary level and above
[Przyjaciel czy wróg? O wykorzystywaniu narzędzia ChatGPT w nauczaniu pisania na poziomie ponadpodstawowym i wyżej] - Ashley who? Phonetic reduction in Prince William's casual speech
[Co za Ashley? Redukcja fonetyczna w potocznej mowie Księcia Williama] - Redefining the principles: Paradigm shift(s) in FL education
[Redefiniując zasady: Zmiana paradygmatu (ów) w nauczaniu języków obcych]
Prowadzenie lub współprowadzenie konferencji międzynarodowej
2022
Organizacja konferencji międzynarodowej
Wygłoszenie referatu na konferencji międzynarodowej
Prowadzenie lub współprowadzenie konferencji międzynarodowej
2021
Wygłoszenie referatu na konferencji międzynarodowej
Wygłoszenie referatu na konferencji krajowej
2020
Wygłoszenie referatu na konferencji międzynarodowej
- Defining success in the lower primary classroom
[O sukcesie w nauczaniu wczesnoszkolnym] - Flipping, creating, thinking, teaching
[Odwracanie, tworzenie, myślenie, nauczanie] - The primary washback
[O efekcie wymycia na poziomie szkoły podstawowej] - Communication, culture and teens
[Komunikacja, kultura i nastolatki]
Wykład gościnny w krajowym ośrodku naukowym
2019
Organizacja konferencji międzynarodowej
Wygłoszenie referatu na konferencji międzynarodowej
Wykład gościnny w krajowym ośrodku naukowym
2018
Recenzja podręcznika akademickiego
Organizacja konferencji międzynarodowej
Wygłoszenie referatu na konferencji międzynarodowej
- Towards a typology of academic lexical strings: A pedagogic perspective
[W stronę typologii akademickich zbitek leksykalnych: Podejście pedagogiczne] - Tasks and Strategies for Primary School Final Exam
[Zadania i strategie na egzamin ósmoklasisty] - On classroom-based mediation
[O mediacji w klasie językowej] - Received Pronunciation Perceived: NSs' Acceptability Ratings of Selected Features of RP
[Oceny akceptowalności wybranych cech RP dokonywane przez rodzimych użytkowników języka angielskiego] - Mediation in the classroom: Turning uncharted territory into a comfort zone
[Mediacja w klasie językowej: terra ignota czy strefa komfortu?]
Wykład gościnny w krajowym ośrodku naukowym
2017
Organizacja konferencji międzynarodowej
Wygłoszenie referatu na konferencji międzynarodowej
- The mouthful of RP: The case of the Duke of Cambridge
[Standard pełną gębą - przypadek Księcia Cambridge] - Traditions and innovations in teaching business English
[Tradycje i innowacje w nauczaniu angielskiego dla biznesu] - Teaching young learners: All just fun and games?
[Nauczanie dzieci: tylko gry i zabawy?] - Feedback and support in the primary classroom
[Feedback i wspomaganie w klasie językowej na poziomie szkoły podstawowej] - In search of a pronunciation teaching model: Undergraduate students' perceptions of selected British accents
[W poszukiwaniu modelu nauczania wymowy: Odbiór wybranych akcentów brytyjskich przez studentów] - Learning affordances in the times of change - the English class of 2017.
[Korzyści w czasach zmiany - nauczanie języka angielskiego w roku 2017] - New trends in FL education
[Nowe trendy w edukacji językowej] - Should ELT go digital?
[Czy nauczanie języka angielskiego powinno być zdygitalizowane?] - 21st century ELT myths and how to go about them
[Mity w nauczaniu języka angielskiego w XXI wieku i jak sobie z nimi radzić] - 21st century skills in the English classroom
[Umiejętności XXI wieku w klasie językowej] - Creating a positive learning environment in the contexts of academic writing
[O tworzeniu pozytywnego środowiska uczenia się w kontekstach pisania akademickiego]
Prowadzenie lub współprowadzenie konferencji międzynarodowej
Udział w dyskusji panelowej na konferencji
2016
Książka naukowa recenzowana
Rozdział w recenzowanej książce naukowej
- Constructing Interactive Text: A Longitudinal Study on the Use of Pragmatic Markers by Advanced Students of English
[Konstruując interaktywny tekst: badanie podłużne dotyczące użycia markerów pragmatycznych przez zaawansowanych użytkowników języka angielskiego] - Creating Academic Text: The Use of Lexical Syntagms by L2 Undergraduate Students of English
[O tworzeniu tekstu akademickiego: używanie syntagm leksykalnych przez studentów języka angielskiego jako obcego]
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
Członkostwo w komitecie redakcyjnym serii wydawniczej
Organizacja konferencji międzynarodowej
Wygłoszenie referatu na konferencji międzynarodowej
- Getting ready for new challenges
[Szykując się na nowe wyzwania] - Gestures speak louder than words
[Gesty są ważniejsze niż słowa] - Teaching unplugged. A myth or the way to go?
[Nauczanie bez prądu. Mit czy przyszłość?] - Do we really want our students to think critically?
[Czy naprawdę chcemy, aby uczniowie myśleli krytycznie?] - Functions of code switching in classroom interaction
[Funkcje code switching w interakcji klasowej] - Digital literacy as one of the pillars of FL education
[Kompetencja cyfrowa jako jeden z filarów edukacji jezykowej] - Towards a descriptive model of young learners' competences in English as a foreign language
[W stronę deskryptywnego modelu kompetencji językowych dzieci na przykładzie języka angielskiego jako obcego]
Prowadzenie lub współprowadzenie konferencji międzynarodowej
- Linguistics Beyond and Within 2016: Controversy in Linguistics and Language Studies
[Lingbaw 2016: Kontrowersje w Językoznawstwie i Studiach nad Językiem] - 28th International Conference on SLA and FLL
[XXVIII Międzynarodowa Konferencja SLA i FLL] - 10th International Conference on Native and Non-Native Accents of English Accents 2016
[X Międzynarodowa Konferencja Accents 2016]
Udział w konferencji międzynarodowej
Prezentacja na konferencji
Usługi eksperckie za granicą
Opracowanie nowego produktu
Nagroda zagraniczna
2015
Rozdział w recenzowanej książce naukowej
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany
- Samoocena w klasie językowej - donkiszoteria czy praca u podstaw?
[w:] Języki Obce w Szkole
Recenzja podręcznika akademickiego
Wygłoszenie referatu na konferencji międzynarodowej
- Do Poles ELF?
[Czy Polacy ELFują?] - Global Scale of English and the CEFR
[Global Scale of English a ESOKJ] - Slaves to scales? Or why proficiency scales are in fact useful
[Niewolnicy skal? Dlaczego skale biegłości są w rzeczywistości użyteczne.] - Developing exam strategies
[Rozwijanie strategii examinacyjnych] - Catering for differences in the language classroom
[Radzenie sobie z różnorodnością w klasie językowej] - Code-switching as a pedagogically (in)valid strategy in an L2 classroom
[Zastosowanie języka obcego i ojczystego w klasie językowej: strategia "code-switching" w movie nauczyciela] - Emerging Classroom English: On Phonetic Accommodation by NS Teachers in the Instructional Setting
[Nowy standard angielszczyzny: o fonetycznej akomodacji u nauczycieli native-speakers w kontekście klasowym] - Towards Positive Self-assessment in University Settings
[W stronę pozytywnej samooceny w edukacji na poziomie uniwersyteckim] - A Brief History of Time from the Classroom Perspective
[Krótka historia czasu z perspektywy klasy językowej] - Teaching English in the 21st Century: In need of a new approach?
[Nauczanie angielskiego w XXI wieku: czy potrzebujemy nowego podejścia?]
Prowadzenie lub współprowadzenie konferencji międzynarodowej
Prezentacja na konferencji międzynarodowej
Wygłoszenie referatu na konferencji krajowej
Usługi eksperckie za granicą
2014
Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany
- Perceptual salience of academic formulas in academic writing
[Postrzegalna istotność formuł akademickich w akademickim dyskursie] - Managing collaborative speaking tasks: Pedagogic and naturalistic discourse in trainees instructional talk
[Organizacja zadań mówionych: dyskurs pedagogiczny i naturalistyczny w instrukcjach nauczycieli praktykantów]