Wypromowane prace dyplomowe
2013
Prace dyplomowe
- Pozycja socjometryczna dziecka zdolnego w klasie
- Nauczyciel w oczekiwaniach uczniów klas trzecich
- Motywy uczenia się dzieci w wieku wczesnoszkolnym
- Problem dysleksji w nauczaniu języka angielskiego
- Znaczenie zabawy w rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym w opinii rodziców
- Sprawność językowa uczniów klasy I (na przykładzie Szkoły Podstawowej w Łęcznej)
- Rola zabawy w kształtowaniu gotowości szkolnej u dzieci w wieku przedszkolnym w opinii nauczycieli
- Metody i formy wsparcia rodzin osób z Porażeniem Mózgowym i Zespołem Mobusa
- Motywowanie uczniów do nauki w edukacji wczesnoszkolnej. Na przykładzie badań w wybranych szkołach na terenie gminy Łęczna.
- Opóźnienie rozwoju mowy u dzieci sześcioletnich
- Style radzenia sobie ze stresem nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
- Specyfika systemu wychowania Marii Montessori w opinii rodziców dzieci uczęszczających do klas montessoriańskich w wieku szkolnym
- Reformy szkolne okresu przemian ustrojowych lat 80/90 w Polsce
- Metody aktywizujące w nauczaniu języka polskiego
- Preferowane przez dzieci rodzaje aktywności w trakcie pobytu w świetlicy szkolnej
- Zdrowe odzywianie jako element promocji zdrowia w szkołach podstawowych
- Systemy motywacyjne w instytucjach uzyteczności publicznej na przykładzie placówk oświatowych
- Wychowanie patriotyczne w klasach I – III w opinii nauczycieli nauczania początkowego
- Poziom rozwoju analizy wzrokowej dzieci sześcioletnich jako element gotowości do czytania
- Wartości w dziełach Johna Ronalda Reuela Tolkiena