2013

Prace dyplomowe
  • Pozycja socjometryczna dziecka zdolnego w klasie
  • Nauczyciel w oczekiwaniach uczniów klas trzecich
  • Motywy uczenia się dzieci w wieku wczesnoszkolnym
  • Problem dysleksji w nauczaniu języka angielskiego
  • Znaczenie zabawy w rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym w opinii rodziców
  • Sprawność językowa uczniów klasy I (na przykładzie Szkoły Podstawowej w Łęcznej)
  • Rola zabawy w kształtowaniu gotowości szkolnej u dzieci w wieku przedszkolnym w opinii nauczycieli
  • Metody i formy wsparcia rodzin osób z Porażeniem Mózgowym i Zespołem Mobusa
  • Motywowanie uczniów do nauki w edukacji wczesnoszkolnej. Na przykładzie badań w wybranych szkołach na terenie gminy Łęczna.
  • Opóźnienie rozwoju mowy u dzieci sześcioletnich
  • Style radzenia sobie ze stresem nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
  • Specyfika systemu wychowania Marii Montessori w opinii rodziców dzieci uczęszczających do klas montessoriańskich w wieku szkolnym
  • Reformy szkolne okresu przemian ustrojowych lat 80/90 w Polsce
  • Metody aktywizujące w nauczaniu języka polskiego
  • Preferowane przez dzieci rodzaje aktywności w trakcie pobytu w świetlicy szkolnej
  • Zdrowe odzywianie jako element promocji zdrowia w szkołach podstawowych
  • Systemy motywacyjne w instytucjach uzyteczności publicznej na przykładzie placówk oświatowych
  • Wychowanie patriotyczne w klasach I – III w opinii nauczycieli nauczania początkowego
  • Poziom rozwoju analizy wzrokowej dzieci sześcioletnich jako element gotowości do czytania
  • Wartości w dziełach Johna Ronalda Reuela Tolkiena