Specyfika podejścia społeczno-kulturowego i normatywnego w pedagogice rodziny
[Social, cultural and normative aspects of the pedagogics of the family]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Lublin
Rok wydania: 2011
Tytuł publikacji: Wartość i dobro rodziny
Redaktorzy: Jarosław Jęczeń, Marian Zdzisław Stepulak
Tom: V
Strony od-do: 491-498
Streszczenie: Artykuł zawiera analizy dotyczące funkcjonowania pedagogiki rodziny jako subdyscypliny pedagogicznej. Autor opisuje proces formowania się pedagogiki rodziny, a zwłaszcza funkcjonowanie aspektów opisowych, wyjaśniających oraz normatywnych w teorii tej subdyscypliny pedagogicznej.



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Piotr Magier",
title = "Specyfika podejścia społeczno-kulturowego i normatywnego w pedagogice rodziny",
journal = "",
year = "2011",
pages = "491-498"
}

Cytowanie w formacie APA:
Magier, P. (2011). Specyfika podejścia społeczno-kulturowego i normatywnego w pedagogice rodziny. , 491-498.