Naturalizm a pojęcie dziecka w pedagogice
[The naturalism and the concept of the child in the pedagogics]

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Miejsce: Lublin
Rok wydania: 2011
Tytuł publikacji: Głodne dzieci w Polsce
Redaktorzy: Czesław Kępski
Strony od-do: 209-223
Streszczenie: Artykuł analizuje wpływ naturalizmu na współczense rozumienie "dziecka" i "dzieciństwa". Artykuł zawiera zarówno uwagi historyczne dotyczące formowania się pojęcia dziecka jak i analizy pojęciowe kategorii dziecko, dzieciństwo, naturalizm.



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Piotr Magier",
title = "Naturalizm a pojęcie dziecka w pedagogice",
journal = "",
year = "2011",
pages = "209-223"
}

Cytowanie w formacie APA:
Magier, P. (2011). Naturalizm a pojęcie dziecka w pedagogice. , 209-223.