Features of the Implementation of E-Learning in the Training of Future Teachers

Artykuł naukowy w wydawnictwie zbiorowym recenzowany

Współautorzy: Marta Buk-Cegielka Evelyn Szlachta Tetiana Kravchynska & Oksana Dubinina
Miejsce: Manama
Rok wydania: 2024
Tytuł publikacji: Innowacyjne i inteligentne technologie cyfrowe; w kierunku zwiększonej wydajności
Redaktorzy: Muneer Al Mubarak Allam Hamdan
Tom: 1
Strony od-do: 651-661
Streszczenie: Przeprowadzono analizę teoretycznych aspektów wdrażania blended learning w kształceniu przyszłych nauczycieli w instytucjach szkolnictwa wyższego na Ukrainie. Określono zalety i wady stosowania modeli e-learningowych (integracja nauczania online/offline, jego strukturyzacja zgodnie z koncepcją edukacyjną). Udowodniono, że Microlearning, jako rodzaj e-learningu, przyczynia się do jakościowego kształcenia przyszłych specjalistów. Ustalono główne formy sprzężenia zwrotnego: korzystanie z własnej strony internetowej nauczyciela; korzystanie z aplikacji mobilnych (Trello, Planiro, Meister Task i inne); korzystanie z programów i platform; korzystanie z usług internetowych. Wyniki wskazały, że wdrażanie modeli e-learningowych jest skuteczne w połączeniu następujących metod: Web-Quest, Digital Twin, Post-session i inne.
Dostęp WWW: https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-031-70399-7_50
DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-031-70399-7



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Piotr Magier and Marta Buk-Cegielka Evelyn Szlachta Tetiana Kravchynska & Oksana Dubinina",
title = "Features of the Implementation of E-Learning in the Training of Future Teachers",
journal = "",
year = "2024",
pages = "651-661"
}

Cytowanie w formacie APA:
Magier, P. and Marta Buk-Cegielka Evelyn Szlachta Tetiana Kravchynska & Oksana Dubinina(2024). Features of the Implementation of E-Learning in the Training of Future Teachers. , 651-661.