Meta-subject research in Polish pedagogy. Introduction to the subject matter

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Forum Pedagogiczne (ISSN: 2083-6325)
Rok wydania: 2020
Tom: 10
Numer czasopisma: 1
Strony od-do: 227-237
Streszczenie: Artykuł ma charakter wprowadzający, elementarny. Jego celem jest problemowa analiza wybranych aspektów dorobku pedagogiki w zakresie badań metaprzedmiotowych. Poruszone w nim zostały zagadnienia dotyczące genezy badań metaprzedmiotowych, ich definiowania, typologizacji, funkcji oraz krytyki.
Słowa kluczowe: badania metaprzedmiotowe, pedagogika, geneza badań metaprzedmiotowych, typy badań metaprzedmiotowych, funkcje badań metaprzedmiotowych
Dostęp WWW: https://czasopisma.uksw.edu.pl/index.php/fp/article/view/6486/6057
DOI: 10.216997/fp.2020.1.17



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Piotr Magier",
title = "Meta-subject research in Polish pedagogy. Introduction to the subject matter",
journal = "Forum Pedagogiczne",
year = "2020",
number = "1",
pages = "227-237"
}

Cytowanie w formacie APA:
Magier, P. (2020). Meta-subject research in Polish pedagogy. Introduction to the subject matter. Forum Pedagogiczne, 1, 227-237.