2021

Prace licencjackie
  • Rozwiązywanie konfliktów w przedsiębiorstwie na przykładzie firmy ELKABEL Szczygielski Sp. j.
  • Wpływ pracy zdalnej na budowanie relacji interpersonalnych na przykładzie Urzędu Miasta Lublin
  • Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa i jej wpływ na rekrutację pracowników na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa Lubelszczyzny

2020

Prace dyplomowe
  • Wdrożenie koncepcji corporate wellness w organizacji na przykładzie publicznej placówki ochrony zdrowia
  • Implementacja grywalizacji w procesie adaptacji w Służbie Więziennej
  • Wpływ systemu motywowania pracowników na wizerunek pracodawcy na przykładzie przedsiębiorstwa X
  • Znaczenie zarządzania klimatem organizacyjnym na doświadczanie wypalenia zawodowego u pracowników
  • Motywacja pracowników w XXI wieku na przykładzie lubelskiej firmy produkcyjnej X
  • Podejście Agile w usprawnianiu procesów rekrutacji i selekcji na przykładzie przedsiębiorstwa X
  • Projekt edrożenia rozwiazań eliminujących wypalenie zawodowe nauczycieli
  • Satysfakcja zawodowa pracowników Oddziałowego Archiwum Instytutu Pamięci Narodowej w Lublinie Projekt
  • Wpływ pracy zdalnej na zachowanie równowagi między aktywnością zawodową a życiem osobistym pracowników
  • Znaczenie rozmowy rekrutacyjnej w budowaniu wizerunku pracodawcy
  • Wypalenie zawodowe w pracy archiwistów w Oddziałowym Archiwum Instytutu Pamięci Narodowej w Lublinie
  • Proces adaptacji pracowników na przykładzie przedsiębiorstwa z sektora IT
  • Specyfika motywowania pracowników w małych przedsiębiorstwach na przykładzie monterów w branży odnawialnych źródeł energii
  • Narzędzia zewnętrznego employer brandingu i ich wpływ na postrzeganie firmy jako atrakcyjnego pracodawcy przez pokolenie Z
Prace licencjackie
  • Niematerialne narzędzia motywowania pracowników na przykładzie przedsiębiorstwa z branży telekomunikacyjnej
  • Proces adaptacji nowych pracowników w małych i średnich przedsiębiorstwach na przykładzie firmy „Simplicity S.A. sp.k”
  • Rekrutacja i selekcja pracowników z pokolenia Z jako element employer brandingu