2016

Prace licencjackie
  • Reporterski zapis rekonstruowania historii na podstawie działalności firmy „Mundury Czarnecki” w Lublinie.

2015

Prace licencjackie
  • "Głos kobiety żydowskiej" na łamach "Nowego Dziennika" w latach 1928-1930
  • Drohobycz jako przestrzeń wielokulturowa w oparciu o dylogię Andrzeja Chciuka "Atlantyda" i "Ziemia Księżycowa"
  • Egzystencja kobiety w Auschwitz na podstawie powieści Seweryny Szmaglewskiej "Dymy nad Birkenau" i "Zapowiada się piękny dzień"

2014

Prace licencjackie
  • Rekonstruowanie pamięci – zapisy doświadczeń Zagłady w "Podróży" i "Odpływającym ogrodzie" Idy Fink
  • Sposoby kreowania przestrzeni w "Opowiadaniach podolskich" Juliana Wołoszynowskiego
  • Postacie magiczne w opowiadaniach cygańskich Magdaleny Ficowskiej-Łuszczek
  • Lwów jako miejsce utracone we wspomnieniach Adama Hollanka ,,Ja z Łyczakowa"
  • Poezja jako forma opisywania doświadczenia Zagłady - liryka Irit Amiel
  • Emigracja i reemigracja w prozie Janiny Bauman

2013

Prace licencjackie
  • Rola zwierząt magicznych w baśniach cygańskich Jerzego Ficowskiego „Gałązka z Drzewa Słońca"
  • Przestrzeń ukochana i przestrzeń przeklęta na wybranych przykładach z twórczości prozatorskiej i lirycznej Haliny Birenbaum.
  • Kazimierz jako przestrzeń polsko-żydowska w odwołaniu do powieści Adolfa Rudnickiego „Lato” oraz Marii Kuncewiczowej „Dwa księżyce”

2012

Prace licencjackie
  • Wybrane motywy kultury włoskiej w opowiadaniach Gustawa Herlinga Grudzińskiego.
  • Pamięć jako kategoria nadrzędna w Tryptyku wileńskim Zbigniewa Żakiewicza.
  • Motyw Boga we wczesnej twórczości Aleksandra Wata.
  • Wizerunki kobiet w "Oksanie" i "Zasypie wszystko zawieje..." Włodzimierza Odojewskiego.
  • Wątki protestanckie w wybranych opowiadaniach Jerzego Pilcha.
  • Zagłada widziana oczami dziecka na podstawie wybranych utworów Henryka Grynberga.
  • Kobiece strategie przetrwania Zagłady w twórczości Hanny Krall.