2025

Prace magisterskie
  • Wiedźmińskie uniwersum w kontekście współczesnej popkultury
  • Wielowymiarowość sharentingu w przestrzeni wirtualnej
  • Deepfake jako przejaw technologii kształtującej współczesny odbiór medialny i kulturowy
  • Kultura jedzenia dawniej i dziś. Od książki do bloga
  • Promocja i e-promocja festiwalu muzycznego Eurowizja
  • TikTok jako narzędzie autopromocji młodych influencerów. Studium wybranych przypadków
  • Kobiety w cieniu herosów. Współczesne retellingi literackie bohaterek mitologicznych opowieści

2024

Prace magisterskie
  • Gra komputerowa jako nośnik kultury – rekonesans badawczy
  • Zapożyczenia kulturowe w grach sieciowych na przykładzie "Guild Wars 2"
  • Teatr lalek w przestrzeni wirtualnej: analiza wybranych form prezentacji
  • Mowa nienawiści wobec kobiet na przykładzie portalu kobieta.wp.pl
  • Sposoby budowania wizerunku tancerzy na podstawie wybranych kont instagramowych

2023

Prace magisterskie
  • Fotografia jako opowieść o społeczeństwie wiejskim XX wieku – twórczość Zofii Rydet
  • Pisarz w sieci. Studium przypadku - Jakub Żulczyk
  • Instagram jako miejsce promocji zdrowego stylu życia
  • Twitter jako portal działań społeczności fanowskich K-Popu
  • Stereotypy narodowościowe w polskich memach internetowych
  • Web design jako interfejs oraz doświadczenie użytkownika

2022

Prace magisterskie
  • Instagram jako narzędzie wizualnej komunikacji międzyludzkiej
  • Historyczne i miejskie muzea w służbie pamięci kulturowej w przestrzeni cyfrowej