2018

Prace magisterskie
  • Selfie jako współczesny przekaz kulturowy

2016

Prace licencjackie
  • Strategia promocji instytucji kultury w nowych mediach
  • Reportaż radiowy jako medium pamięci. Czasy II wojny światowej z perspektywy kobiet.
  • Kina lubelskie w architekturze i życiu kulturalnym miasta w XX wieku
  • Lubelscy poeci dwudziestolecia międzywojennego - wystawa afiszy typograficznych.
  • Publikacja internetowa - specyfika, proces powstawania i promocja na przykładzie specjalistycznej książki elektronicznej
  • Opowieść świadka historii. Praktyka historii mówionej – studium przypadku – rola, funkcjonowanie i proces tworzenia.
  • „Impostor – tajemnica Maciejewskiego”. Projekt gry miejskiej na podstawie serii kryminałów Marcina Wrońskiego.
  • Lalki w teatrze. Ich rola na przykładzie działalności Teatru Hansa Christiana Andersena w Lublinie. Działania animacyjne
  • Teatry studenckie na przykładzie działalności artystycznej Teatru ITP
  • Rola menedżera muzycznego w tworzeniu wydarzenia artystycznego na przykładzie organizacji koncertu.
  • Współczesny teatr lalek – specyfika sztuki lalkarskiej na przykładzie warsztatów animacyjnych
  • Historia makijażu – opowieść filmowa o kanonach piękna kobiety
  • Film jako przekaz kulturowy – realizacja tryptyku o Starym Mieście w Lublinie
  • Strategia organizacji wydarzenia kulturalnego w środowisku akademickim. Prezentacja działalności studentów Tekstów Kultury i Animacji Sieci
  • Reportaż filmowy jako narracja o dyskryminacji
  • Reporterski zapis rekonstruowania historii na podstawie działalności firmy „Mundury Czarnecki” w Lublinie.

2015

Prace licencjackie
  • "Głos kobiety żydowskiej" na łamach "Nowego Dziennika" w latach 1928-1930
  • Drohobycz jako przestrzeń wielokulturowa w oparciu o dylogię Andrzeja Chciuka "Atlantyda" i "Ziemia Księżycowa"
  • Egzystencja kobiety w Auschwitz na podstawie powieści Seweryny Szmaglewskiej "Dymy nad Birkenau" i "Zapowiada się piękny dzień"