2018

Prace licencjackie
  • Wycieczki szkolne jako element procesu dydaktyczno - wychowawczego edukacji wczesnoszkolnej w wybranych szkołach województwa lubelskiego
  • Stosowanie gier i zabaw w edukacji matematycznej w wybranych szkołach województwa lubelskiego
  • Stosowanie metody projektów w edukacji wczesnoszkolnej. Na przykładzie wybranych szkół województwa lubelskiego

2017

Prace dyplomowe
  • xxxx
  • STORYTELLING W NAUCZANIU JĘZYKA ANGIELSKIEGO DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM I WCZESNOSZKOLNYM
  • GRY I ZABAWY W NAUCZANIU JĘZYKA ANGIELSKIEGO DZIECI SZEŚCIOLETNICH
Prace licencjackie
  • Znaczenie gier komputerowych w rozwoju społeczno-emocjonalnym dziecka w wieku wczesnoszkolnym w opinii nauczycieli wybranych szkół w Lublinie
  • Sposoby rozwijania zainteresowań i pasji uczniów klas III szkoły podstawowej. W opinii nauczycieli wybranych szkół w powiecie lubelskim.
  • Sposoby rozwijania twórczej aktywności literackiej ucznia w wieku wczesnoszkolnym w wybranych szkołach lubelskich
  • Adaptacja dziecka trzyletniego w przedszkolu w opinii nauczycieli wybranych przedszkoli w Lublinie
  • Znaczenie organizacji czasu wolnego w rozwoju społeczno – emocjonalnym dziecka w wieku przedszkolnym w opinii nauczycieli wybranych przedszkoli w Lublinie
  • Zabawa jako forma terapii dzieci z autyzmem. Analiza problematyki na podstawie programów edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
  • Autorytet nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w opinii dzieci i ich rodziców wybranych szkół podstawowych w Lublinie.
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku osoby z niepełnosprawnością wśród dzieci na przykładzie Przedszkola Niepublicznego z Oddziałami Integracyjnymi im. bł. Bolesławy Lament w Lublinie
  • Sytuacje stresujące w pracy zawodowej nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w wybranych szkołach w Lublinie
  • Trudności edukacyjne dzieci w wieku wczesnoszkolnym w opinii nauczycieli lubelskich szkół podstawowych.
  • Wykorzystanie zabaw i gier dydaktycznych w edukacji wczesnoszkolnej na podstawie badań

2016

Prace dyplomowe
  • CZAS POBYTU DZIECKA W PRZEDSZKOLU A DOJRZAŁOŚĆ SZKOLNA
  • CZAS POBYTU DZIECKA W PRZEDSZKOLU A DOJRZAŁOŚĆ SZKOLNA
  • ADAPTACJA DZIECKA TRZYLETNIEGO W PRZEDSZKOLU W OPINII RODZICÓW