2016

Prace licencjackie
  • Funkcjonowanie dziecka autystycznego w klasie szkolnej. Studium przypadku
  • Zasady savoir-vivre wśród uczniów klas III na podstawie badań w Szkole Podstawowej w Zwierzyńcu
  • Znaczenie nagród i kar w wychowaniu dzieci przedszkolnych w opinii ich rodziców
  • Wypalenie zawodowe nauczycieli gimnazjum w świetle badań własnych
  • Trudności wychowawcze uczniów szkół gimnazjalnych
  • Oczekiwania rodziców wobec przedszkola na przykładzie badań w Ostrowcu Świętokrzyskim
  • Rozwój zainteresowań czytelniczych dzieci w wieku przedszkolnym na przykładzie powiatu tomaszowskiego
  • Wychowanie patriotyczne w edukacji wczesnoszkolnej. Na przykładzie wybranych szkół podstawowych w Lublinie
  • Znaczenie mediów w wychowaniu moralnym dzieci w wieku przedszkolnym w opinii rodziców i nauczycieli
  • Autorytety uczniów pierwszego i drugiego etapu edukacyjnego. Na podstawie Publicznej Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Mazowszanach

2015

Prace dyplomowe
  • „FORMY AKTYWNOŚCI MUZYCZNEJ DZIECI PREFEROWANE I STOSOWANE PRZEZ NAUCZYCIELI W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ, NA PODSTAWIE BADAŃ PRZEPROWADZONYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W GMINIE NIEDRZWICA DUŻA”
  • „STOSOWANIE NAGRÓD I KAR PRZEZ RODZICÓW WOBEC DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM NA PODSTAWIE BADAŃ PRZEPROWADZONYCH W PRZEDSZKOLU W ZABIELU”
  • „AKTYWNOŚĆ TEATRALNA DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM”
  • „TRUDNOŚCI W UCZENIU SIĘ MATEMATYKI U DZIECI W KLASACH I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W POWIECIE PARCZEWSKIM”
  • „FORMY I METODY PRACY Z DZIEĆMI PREFEROWANE PRZEZ NAUCZYCIELI ŚWIETLICY SZKOLNEJ NA PRZYKŁADZIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 5 W ŚWIDNIKU”
  • „UMIEJĘTNOŚCI ANALIZY I SYNTEZY SŁUCHOWEJ DZIECI 6 I 7 LETNICH NA PRZYKŁADZIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 11 W PUŁAWACH”
  • „WYPALENIE ZAWODOWE NAUCZYCIELI KLAS 1-3 NA PRZYKŁADZIE WYBRANYCH SZKÓŁ LUBELSKICH”
  • „SYTUACJA SZKOLNA UCZNIÓW KLAS I-III Z RODZIN DYSFUNKCYJNYCH W OPINII NAUCZYCIELI”
  • „PRZYGOTOWANIE DZIECI PIĘCIOLETNICH DO NAUKI CZYTANIA I PISANIA (NA PODSTAWIE BADAŃ W ODDZIAŁACH PRZEDSZKOLNYCH PRZY SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W LUBLINIE)”
  • „WYKORZYSTANIE METODY PROJEKTÓW W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ NA PODSTAWIE WYBRANYCH SZKÓŁ GMINY OPOLE LUBELSKIE”