2025

Prace dyplomowe
  • Współpraca szkół z instytucjami kultury na przykładzie wspólnych działań Publicznej Szkoły Podstawowej im. Józefa Brandta w Orońsku i Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku. Studium przypadku.

2024

Prace dyplomowe
  • Cnota jako środek do osiągnięcia kalolaghatia w ujęciu Arystotelesa.
  • Funkcjonowanie dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i współpraca ich rodziców z placówkami oświatowymi.
  • Przygotowanie studentów-przyszłych nauczycieli w zakresie higieny głosu.
Prace magisterskie
  • Sposoby spędzania czasu wolnego przez dzieci w wieku wczesnoszkolnym ze środowiska wiejskiego i miejskiego
  • Funkcjonowanie dziecka z chorobą przewlekłą uczęszczającego do drugiego poziomu oddziału Montessori
  • Pedagogia na I etapie edukacyjnym w Zespole Szkolno-Przedszkolnym im. Tadeusza Kościuszki w Wojsławicach-Kolonii
  • Wypalenie zawodowe nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w opinii nauczycieli
  • Rozwijanie twórczości plastycznej dziecka w wieku wczesnoszkolnym w opinii nauczycieli wybranych szkół województwa lubelskiego
  • Znaczenie bajek w rozwoju emocjonalnym dziecka w wieku wczesnoszkolnym w opinii rodziców
  • Aktywność muzyczna dzieci w wieku wczesnoszkolnym ze szkół wiejskich a ich osiągnięcia edukacyjne w opinii rodziców
  • Zastosowanie technologii informacyjno- komunikacyjnych w edukacji wczesnoszkolnej w opinii studentów pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej KUL
  • Monografia pedagogiczna Bazy Terenowej "Leśne Przedszkole Puszczyk" w Białymstoku
  • Rozwój społeczno-emocjonalny dzieci w wieku wczesnoszkolnym z Ukrainy w sytuacji wojny w opinii rodziców
  • Znaczenie edukacji muzycznej w rozwoju emocjonalnym dziecka w wieku wczesnoszkolnym w opinii rodziców

2023

Prace dyplomowe
  • Nauczanie zdalne-problemy uczniów, nauczycieli i rodziców podczas pandemii Covid-19
  • Mobbing w szkole-przyczyny. Przyczyny, skutki, sposoby zapobiegania.
  • Znaczenie zabawy w rozwoju społeczno-emocjonalnym dziecka w wieku wczesnoszkolnym.
  • Funkcjonowanie ucznia zdolnego w opinii nauczycieli
  • Rola nauczyciela wspomagającego w procesie kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.