Wypromowane prace dyplomowe
2025
Prace dyplomowe
- Współpraca szkół z instytucjami kultury na przykładzie wspólnych działań Publicznej Szkoły Podstawowej im. Józefa Brandta w Orońsku i Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku. Studium przypadku.
2024
Prace dyplomowe
- Cnota jako środek do osiągnięcia kalolaghatia w ujęciu Arystotelesa.
- Funkcjonowanie dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i współpraca ich rodziców z placówkami oświatowymi.
- Przygotowanie studentów-przyszłych nauczycieli w zakresie higieny głosu.
Prace magisterskie
- Sposoby spędzania czasu wolnego przez dzieci w wieku wczesnoszkolnym ze środowiska wiejskiego i miejskiego
- Funkcjonowanie dziecka z chorobą przewlekłą uczęszczającego do drugiego poziomu oddziału Montessori
- Pedagogia na I etapie edukacyjnym w Zespole Szkolno-Przedszkolnym im. Tadeusza Kościuszki w Wojsławicach-Kolonii
- Wypalenie zawodowe nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w opinii nauczycieli
- Rozwijanie twórczości plastycznej dziecka w wieku wczesnoszkolnym w opinii nauczycieli wybranych szkół województwa lubelskiego
- Znaczenie bajek w rozwoju emocjonalnym dziecka w wieku wczesnoszkolnym w opinii rodziców
- Aktywność muzyczna dzieci w wieku wczesnoszkolnym ze szkół wiejskich a ich osiągnięcia edukacyjne w opinii rodziców
- Zastosowanie technologii informacyjno- komunikacyjnych w edukacji wczesnoszkolnej w opinii studentów pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej KUL
- Monografia pedagogiczna Bazy Terenowej "Leśne Przedszkole Puszczyk" w Białymstoku
- Rozwój społeczno-emocjonalny dzieci w wieku wczesnoszkolnym z Ukrainy w sytuacji wojny w opinii rodziców
- Znaczenie edukacji muzycznej w rozwoju emocjonalnym dziecka w wieku wczesnoszkolnym w opinii rodziców
2023
Prace dyplomowe
- Nauczanie zdalne-problemy uczniów, nauczycieli i rodziców podczas pandemii Covid-19
- Mobbing w szkole-przyczyny. Przyczyny, skutki, sposoby zapobiegania.
- Znaczenie zabawy w rozwoju społeczno-emocjonalnym dziecka w wieku wczesnoszkolnym.
- Funkcjonowanie ucznia zdolnego w opinii nauczycieli
- Rola nauczyciela wspomagającego w procesie kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.