Wypromowane prace dyplomowe
2015
Prace dyplomowe
- „ZACIEKAWIENIA CZYTELNICZE DZIEWCZĄT I CHŁOPCÓW KLAS III NA PRZYKŁADZIE SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W GMINIE LUDWIN”
- „TRUDNOŚCI W PISANIU UCZNIÓW KLAS III NA PRZYKŁADZIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ROZKOPACZEWIE”
- „POSTAWY RODZICIELSKIE WŚRÓD RODZICÓW UCZNIÓW ZDOLNYCH I PRZEJAWIAJĄCYCH TRUDNOŚCI W NAUCE KL. I-III NA PODSTAWIE BADAŃ W SZKOLE PODSTAWOWEJ W TUSZOWIE”
- „ROZWIJANIE KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM NA PRZYKŁADZIE PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO W SKIERBIESZOWIE ORAZ PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 14 W ZAMOŚCIU”
- „ZNACZENIE BAŚNI I BAJEK W ROZWOJU DZIECKA W WIEKU PRZEDSZKOLNYM W OPINII RODZICÓW DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH DO NIEPUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA JĘZYKOWEGO „BAJKOWY RAJ” Z ODDZIAŁEM INTEGRACYJNYM W ŁUKOWIE”
- „WSPÓŁPRACA PRZEDSZKOLA Z RODZICAMI. NA PRZYKŁADZIE PRZEDSZKOLA Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 36 W LUBLINIE”
2014
Prace dyplomowe
- SPOSOBY WSPOMAGANIA PRZEZ RODZICÓW ROZWOJU SAMODZIELNOŚCI DZIECKA W WIEKU PRZEDSZKOLNYM NA PODSTAWIE BADA
- ZNACZENIE LITERATURY DLA DZIECI W PROCESIE OSIĄGANIA DOJRZAŁOŚCI SZKOLNEJ NA PODSTAWIE WYNIKÓW BADAŃ PRZEPROWADZONYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH POWIATU OPOLSKIEGO
- ROZWÓJ EMOCJONALNY DZIECI W WIEKU WCZESNOSZKOLNYM PRZEBYWAJĄCYCH W PIECZY ZASTĘPCZEJ NA TERENIE POWIATU ŁĘCZYŃSKIEGO
- NAUCZANIE DOMOWE W OPINII WYBRANYCH RODZIN WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO
- Oczekiwania rodziców wobec przedszkoli niepublicznych
- POZIOM SAMOOCENY UCZNIÓW W WIEKU WCZESNOSZKOLNYM UCZĘSZCZAJĄCYCH DO ŚWIETLICY SZKOLNEJ
- SPOSOBY ROZWIJANIA AKTYWNOŚCI PLASTYCZNEJ DZIECKA W WIEKU PRZEDSZKOLNYM W OPINII NAUCZYCIELI PRZEDSZKOLA NR 12 W LUBLINIE
- SPOSOBY SPĘDZANIA CZASU WOLNEGO W ŚWIETLICY SZKOLNEJ PRZEZ UCZNIÓW KLAS I-III NA PRZYKŁADZIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 7 W LUBLINIE IM. KS. JANA TWARDOWSKIEGO
- INTEGRACJA PLASTYKI Z INNYMI OBSZARAMI DZIAŁALNOŚCI EDUKACYJNEJ PRZEDSZKOLA PRZEZ NAUCZYCIELI WYBRANYCH PRZEDSZKOLI MIASTA LUBLIN
- SPOSOBY SPĘDZANIA CZASU WOLNEGO PRZEZ DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM NA PODSTAWIE BADAŃ PRZEPROWADZONYCH WŚRÓD ICH RODZICÓW
- ZACIEKAWIENIA LITERACKIE DZIECI W WIEKU WCZESNOSZKOLNYM NA PRZYKŁADZIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W LUBLINIE
- BOHATEROWIE BAJKI AUTA, JAKO WZORCE OSOBOWE CHŁOPCÓW W WIEKU PRZEDSZKOLNYM
- ZNACZENIE ZABAWY DLA WSZECHSTRONNEGO ROZWOJU DZIECKA W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ W OPINII RODZICÓW I NAUCZYCIELI
- ALTERNATYWNE FORMY WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO W OPINII RODZICÓW I NAUCZYCIELI