2015

Prace dyplomowe
  • „ZACIEKAWIENIA CZYTELNICZE DZIEWCZĄT I CHŁOPCÓW KLAS III NA PRZYKŁADZIE SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W GMINIE LUDWIN”
  • „TRUDNOŚCI W PISANIU UCZNIÓW KLAS III NA PRZYKŁADZIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ROZKOPACZEWIE”
  • „POSTAWY RODZICIELSKIE WŚRÓD RODZICÓW UCZNIÓW ZDOLNYCH I PRZEJAWIAJĄCYCH TRUDNOŚCI W NAUCE KL. I-III NA PODSTAWIE BADAŃ W SZKOLE PODSTAWOWEJ W TUSZOWIE”
  • „ROZWIJANIE KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM NA PRZYKŁADZIE PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO W SKIERBIESZOWIE ORAZ PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR 14 W ZAMOŚCIU”
  • „ZNACZENIE BAŚNI I BAJEK W ROZWOJU DZIECKA W WIEKU PRZEDSZKOLNYM W OPINII RODZICÓW DZIECI UCZĘSZCZAJĄCYCH DO NIEPUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA JĘZYKOWEGO „BAJKOWY RAJ” Z ODDZIAŁEM INTEGRACYJNYM W ŁUKOWIE”
  • „WSPÓŁPRACA PRZEDSZKOLA Z RODZICAMI. NA PRZYKŁADZIE PRZEDSZKOLA Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 36 W LUBLINIE”

2014

Prace dyplomowe
  • SPOSOBY WSPOMAGANIA PRZEZ RODZICÓW ROZWOJU SAMODZIELNOŚCI DZIECKA W WIEKU PRZEDSZKOLNYM NA PODSTAWIE BADA
  • ZNACZENIE LITERATURY DLA DZIECI W PROCESIE OSIĄGANIA DOJRZAŁOŚCI SZKOLNEJ NA PODSTAWIE WYNIKÓW BADAŃ PRZEPROWADZONYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH POWIATU OPOLSKIEGO
  • ROZWÓJ EMOCJONALNY DZIECI W WIEKU WCZESNOSZKOLNYM PRZEBYWAJĄCYCH W PIECZY ZASTĘPCZEJ NA TERENIE POWIATU ŁĘCZYŃSKIEGO
  • NAUCZANIE DOMOWE W OPINII WYBRANYCH RODZIN WOJEWÓDZTWA LUBELSKIEGO
  • Oczekiwania rodziców wobec przedszkoli niepublicznych
  • POZIOM SAMOOCENY UCZNIÓW W WIEKU WCZESNOSZKOLNYM UCZĘSZCZAJĄCYCH DO ŚWIETLICY SZKOLNEJ
  • SPOSOBY ROZWIJANIA AKTYWNOŚCI PLASTYCZNEJ DZIECKA W WIEKU PRZEDSZKOLNYM W OPINII NAUCZYCIELI PRZEDSZKOLA NR 12 W LUBLINIE
  • SPOSOBY SPĘDZANIA CZASU WOLNEGO W ŚWIETLICY SZKOLNEJ PRZEZ UCZNIÓW KLAS I-III NA PRZYKŁADZIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 7 W LUBLINIE IM. KS. JANA TWARDOWSKIEGO
  • INTEGRACJA PLASTYKI Z INNYMI OBSZARAMI DZIAŁALNOŚCI EDUKACYJNEJ PRZEDSZKOLA PRZEZ NAUCZYCIELI WYBRANYCH PRZEDSZKOLI MIASTA LUBLIN
  • SPOSOBY SPĘDZANIA CZASU WOLNEGO PRZEZ DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM NA PODSTAWIE BADAŃ PRZEPROWADZONYCH WŚRÓD ICH RODZICÓW
  • ZACIEKAWIENIA LITERACKIE DZIECI W WIEKU WCZESNOSZKOLNYM NA PRZYKŁADZIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W LUBLINIE
  • BOHATEROWIE BAJKI AUTA, JAKO WZORCE OSOBOWE CHŁOPCÓW W WIEKU PRZEDSZKOLNYM
  • ZNACZENIE ZABAWY DLA WSZECHSTRONNEGO ROZWOJU DZIECKA W EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ W OPINII RODZICÓW I NAUCZYCIELI
  • ALTERNATYWNE FORMY WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO W OPINII RODZICÓW I NAUCZYCIELI