2018

Prace licencjackie
  • Funkcjonowanie ucznia zdolnego w klasie szkolnej w opinii nauczycieli wybranych szkół podstawowych w Kraśniku
  • Wykształcenie i praca rodziców, jako czynniki warunkujące sposób zagospodarowywania czasu wolnego przez dzieci z klasy 1-3 Szkoły Podstawowej w Czerniejowie
  • Wychowanie do bezpieczeństwa na pierwszym etapie edukacyjnym w wybranych szkołach województwa lubelskiego
  • Udział rodziny w urzeczywistnianiu wartości moralnych dzieci w wieku wczesnoszkolnym w świetle opinii rodziców w Szkole Podstawowej numer 11 w Lublinie
  • Role przypisywane wolontariuszom przez dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym z wybranych przedszkoli i szkół województwa lubelskiego
  • Ruch Światło-Życie jako środowisko wychowawcze dzieci w wieku szkolnym w świetle badań we wspólnotach Archidiecezji Lubelskiej
  • Środowiskowe uwarunkowania szans edukacyjnych dzieci w wieku wczesnoszkolnym na przykładzie badań w wybranych szkołach podstawowych powiatu kraśnickiego
  • Wycieczki szkolne jako element procesu dydaktyczno - wychowawczego edukacji wczesnoszkolnej w wybranych szkołach województwa lubelskiego
  • Stosowanie gier i zabaw w edukacji matematycznej w wybranych szkołach województwa lubelskiego
  • Stosowanie metody projektów w edukacji wczesnoszkolnej. Na przykładzie wybranych szkół województwa lubelskiego

2017

Prace dyplomowe
  • xxxx
  • STORYTELLING W NAUCZANIU JĘZYKA ANGIELSKIEGO DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM I WCZESNOSZKOLNYM
  • GRY I ZABAWY W NAUCZANIU JĘZYKA ANGIELSKIEGO DZIECI SZEŚCIOLETNICH
Prace licencjackie
  • Znaczenie gier komputerowych w rozwoju społeczno-emocjonalnym dziecka w wieku wczesnoszkolnym w opinii nauczycieli wybranych szkół w Lublinie
  • Sposoby rozwijania zainteresowań i pasji uczniów klas III szkoły podstawowej. W opinii nauczycieli wybranych szkół w powiecie lubelskim.
  • Sposoby rozwijania twórczej aktywności literackiej ucznia w wieku wczesnoszkolnym w wybranych szkołach lubelskich
  • Adaptacja dziecka trzyletniego w przedszkolu w opinii nauczycieli wybranych przedszkoli w Lublinie
  • Znaczenie organizacji czasu wolnego w rozwoju społeczno – emocjonalnym dziecka w wieku przedszkolnym w opinii nauczycieli wybranych przedszkoli w Lublinie
  • Zabawa jako forma terapii dzieci z autyzmem. Analiza problematyki na podstawie programów edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
  • Autorytet nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w opinii dzieci i ich rodziców wybranych szkół podstawowych w Lublinie.