2021

Prace licencjackie
  • Funkcjonowanie III Liceum Ogólnokształcącego im. Władysława Broniewskiego w Ostrowcu Świętokrzyskim. Monografia pedagogiczna
  • Oddziaływanie stresu szkolnego na zachowanie i wyniki w nauce uczniów edukacji wczesnoszkolnej w opinii rodziców
  • Motywowanie uczniów do nauki w edukacji wczesnoszkolnej w powiecie bialskim
  • Sposoby spędzania czasu wolnego przez dzieci w wieku przedszkolnym w Lublinie
  • Ideał nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w opinii uczniów klas trzecich szkoły podstawowej w Iłży i studentów pedagogiki KUL
  • Preferowane wartości nauczycieli w wybranych przedszkolach Lublina
  • Samokształcenie nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej na podstawie badań w wybranych szkołach województwa lubelskiego
  • Błędy wychowawcze rodziców i ich konsekwencje w procesie edukacji wczesnoszkolnej uczniów w opinii nauczycieli
  • Aktywność w czasie wolnym dzieci w wieku wczesnoszkolnym na podstawie badań w Szkole Podstawowej w Gorzycach
  • Integracja dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w klasach I-III szkoły podstawowej w opinii nauczycieli i rodziców
  • Znaczenie nauczyciela w edukacji wczesnoszkolnej w opinii rodziców uczniów powiatu stalowowolskiego
  • Zaangażowanie rodziców w edukację dzieci w wieku wczesnoszkolnym na podstawie badań w wybranych szkołach województwa lubelskiego
  • Znaczenie zabawy w integralnym rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym na podstawie badań w wybranych placówkach województwa lubelskiego
  • Agresja wśród dzieci w wieku przedszkolnym i sposoby jej zapobiegania w wybranych placówkach Lublina

2020

Prace licencjackie
  • Rola rodziny w wychowaniu do miłości dzieci w wieku przedszkolnym. Na podstawie badań w wybranych przedszkolach w Lublinie
  • Edukacja w szkole muzycznej a osiągnięcia uczniów w wieku wczesnoszkolnym w opinii nauczycieli
  • Zachowania agresywne dzieci w wieku przedszkolnym
  • Oczekiwania rodziców wobec nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej
  • Wychowanie do patriotyzmu w edukacji wczesnoszkolnej
  • Funkcjonowanie ucznia z dysleksją w edukacji wczesnoszkolnej. Studium przypadku