Wypromowane prace dyplomowe
2021
Prace licencjackie
- Funkcjonowanie III Liceum Ogólnokształcącego im. Władysława Broniewskiego w Ostrowcu Świętokrzyskim. Monografia pedagogiczna
- Oddziaływanie stresu szkolnego na zachowanie i wyniki w nauce uczniów edukacji wczesnoszkolnej w opinii rodziców
- Motywowanie uczniów do nauki w edukacji wczesnoszkolnej w powiecie bialskim
- Sposoby spędzania czasu wolnego przez dzieci w wieku przedszkolnym w Lublinie
- Ideał nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w opinii uczniów klas trzecich szkoły podstawowej w Iłży i studentów pedagogiki KUL
- Preferowane wartości nauczycieli w wybranych przedszkolach Lublina
- Samokształcenie nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej na podstawie badań w wybranych szkołach województwa lubelskiego
- Błędy wychowawcze rodziców i ich konsekwencje w procesie edukacji wczesnoszkolnej uczniów w opinii nauczycieli
- Aktywność w czasie wolnym dzieci w wieku wczesnoszkolnym na podstawie badań w Szkole Podstawowej w Gorzycach
- Integracja dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w klasach I-III szkoły podstawowej w opinii nauczycieli i rodziców
- Znaczenie nauczyciela w edukacji wczesnoszkolnej w opinii rodziców uczniów powiatu stalowowolskiego
- Zaangażowanie rodziców w edukację dzieci w wieku wczesnoszkolnym na podstawie badań w wybranych szkołach województwa lubelskiego
- Znaczenie zabawy w integralnym rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym na podstawie badań w wybranych placówkach województwa lubelskiego
- Agresja wśród dzieci w wieku przedszkolnym i sposoby jej zapobiegania w wybranych placówkach Lublina
2020
Prace licencjackie
- Rola rodziny w wychowaniu do miłości dzieci w wieku przedszkolnym. Na podstawie badań w wybranych przedszkolach w Lublinie
- Edukacja w szkole muzycznej a osiągnięcia uczniów w wieku wczesnoszkolnym w opinii nauczycieli
- Zachowania agresywne dzieci w wieku przedszkolnym
- Oczekiwania rodziców wobec nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej
- Wychowanie do patriotyzmu w edukacji wczesnoszkolnej
- Funkcjonowanie ucznia z dysleksją w edukacji wczesnoszkolnej. Studium przypadku