2018

Prace magisterskie
  • Adamek Paulina, Realizacja obowiązku szkolnego w polskim systemie resocjalizacji nieletnich w świetle badań własnych
  • Bucior Paulina, Rehabilitacja dzieci z autyzmem z wykorzystaniem dogoterapii w świetle badań własnych
  • Ciastoch Karolina, Behawioralny charakter uzależnień młodzieży licealnej od Internetu w świetle badań własnych
  • Dębicki Mateusz, Eurosieroctwo jako przyczyna popełniania przez nieletnich czynu zabronionego w świetle badań własnych
  • Filewicz Sylwia, Medialne uwarunkowania agresywnych zachowań młodzieży licealnej w świetle badań własnych
  • Jakuszewska Anita, Syndrom wypalenia zawodowego nauczycieli jako czynnik zakłócający rozwój uczniów gimnazjum
  • Kancir Anna, Internet jako narzędzie promowania wyższych wartości w opinii młodzieży licealnej
  • Kozieł Nina, Przemoc w szkole jako przejaw trudności wychowawczych uczniów szkół średnich (w świetle badań własnych)
  • Kuśpit Agata, Dogoterapia jako metoda wspomagania terapii dzieci z autyzmem w opinii wychowawców
  • Tatara Katarzyna, Narcyzm współczesnej młodzieży szkół średnich w świetle badań własnych
  • Wach Karolina, Kompensacja błędów w wychowaniu nieletnich w rodzinie na podstawie wybranych placówek opiekuńczo-wychowawczych
  • Wąsiel Karolina, Formy pracy z osobami uzależnionymi od hazardu w wybranych grupach terapeutycznych
  • Zdybel Michał, Jakość życia osób z niepełnosprawnością intelektualną i fizyczną w opinii uczniów VI LO w Lublinie

2017

Rozprawy doktorskie
  • Duchak Oksana, Wychowanie młodzieży do małżeństwa i rodziny na Ukrainie w opinii studentów Drohobyckiego Państwowego Uniwersytetu Pedagogicznego im. Iwana Franki
  • Mazur Anna, Psychospołeczne uwarunkowania różnic w resocjalizacji nieletnich dziewcząt i chłopców
  • Waga Leszek, Rola doświadczenia w tworzeniu wiedzy pedagogicznej
Prace magisterskie
  • Dąbrowska Magdalena, Autorytet w samowychowaniu młodzieży szkolnej na przykładzie badań własnych
  • Fąfara Paulina, Uzależnienia od używek jako przyczyna dysfunkcji rodziny
  • Kniaź Arleta, Zastosowanie Koncepcji Resilience w pracy z dziećmi w świetlicy na Tatarach w Lublinie
  • Kudra Tomasz, Aksjologiczny wymiar gier komputerowych w edukacji młodzieży gimnazjalnej