2008

Prace magisterskie
  • Funkcje społeczne przedsiębiorstwa na przykładzie Zakładów Azotowych w Puławach
  • Wrogie przejęcie jako mechanizm tworzenia grup przedsiębiorstw
  • Badanie opinii klientów Urzędu Pocztowego Lublin 49
  • Projektowanie kampanii promocyjnych na różnych rynkach.
  • Projekt nowej strategii dla gminy Wojsławice
  • Badania zakresu stosowania ubezpieczeń gospodarczych na podstawie gminy Biłgoraj
  • Badanie przywiązania do marki na przykładzie kosmetyków Dove
  • Restrukturyzacja Lubelskiej Spółdzielni Mieszkaniowej
  • Wykorzystanie funduszy strukturalnych Unii Europejskiej w finansowaniu przedsiębiorstwa
  • Zarządzanie wynikiem finansowym w przedsiębiorstwie
  • Organizacja pracy rady gminy i propozycje jej zmian na przykładzie Rady Gminy Milejów
  • Projekt strategii działania dla pensjonatu "Dwór Zaścianek"
  • Opisy stanowisk pracy jako element procesu rekrutacji pracowników.
  • Skuteczność wybranych koncepcji przeciwdziałania bezrobociu na przykładzie powiatu radzyńskiego w latach 2003-2007

2007

Prace licencjackie
  • Diagnoza rynku reklamy w regionie lubelskim
  • Wykorzystanie środków pomocowych Unii Europejskiej w gminie Karczmiska
  • Doskonalenie systemu dystrybucji na przykładzie przedsiębiorstwa Juwent w Rykach
  • Reklama telewizyjna i jej wpływ na młodzież studiującą
  • Kształtowanie nawyków klientów oraz ich przywiązania do marki na przykładzie firmy L`oreal Professionnel
  • Zarządzanie kadrami w BGŻ S.A. - Oddział Siedlce