2008

Prace magisterskie
  • Analiza treści w reklamach telewizyjnych skierowanych do dzieci w wieku 7 - 13 lat
  • Fundusze pomocowe Unii Europejskiej i ich wykorzystanie w gminie Trzydnik Duży
  • Biznesplan restauracji artystycznej w Kazimierzu Dolnym
  • Planowanie strategiczne w małym przedsiębiorstwie na przykładzie firmy handlowo-usługowej "ELEKTROMET"Chełm
  • Udział rodziców w zarządzaniu szkołą na przykładzie Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 3 w Chełmie
  • Metody motywowania pracowników w małym przedsiębiorstwie na przykładzie firmy "Akrol"
  • Program ochrony środowiska dla gminy Leśniowice ze szczególnym uwzględnieniem zagospodarowania odpadów
  • Badanie przywiązania klientów do marki Wrangler
  • Strategia rozwoju miasta. Ocena metodyczna i merytoryczna na przykładzie Rejowca Fabrycznego
  • Plan finansowy dla miasta Rejowiec Fabryczny na 2008 rok
  • Badanie zjawiska fluktuacji kadr na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa
  • Badanie wykorzystania środków z Funduszu Ochrony Środowiska przez przedsiębiorstwa z województwa lubelskiego
  • Identyfikacja problemów małych i średnich przedsiębiorstw na przykładzie powiatu opolskiego
  • Plan działalności marketingowej dla Banku Spółdzielczego w Strzyżowie
  • Funkcje społeczne przedsiębiorstwa na przykładzie Zakładów Azotowych w Puławach
  • Wrogie przejęcie jako mechanizm tworzenia grup przedsiębiorstw
  • Badanie opinii klientów Urzędu Pocztowego Lublin 49
  • Projektowanie kampanii promocyjnych na różnych rynkach.
  • Projekt nowej strategii dla gminy Wojsławice
  • Badania zakresu stosowania ubezpieczeń gospodarczych na podstawie gminy Biłgoraj