Uwarunkowania moralności przyszłych liderów biznesu z perspektywy deontologicznej
[Moral conditions of future business leaders from the deontological perspective]

Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowany

Czasopismo: Przedsiębiorczość - Edukacja (ISSN: 2083-3296)
Rok wydania: 2021
Tom: 17
Numer czasopisma: 2
Strony od-do: 51-67
Dostęp WWW: https://p-e.up.krakow.pl/article/view/8296/8180
DOI: 10.24917/20833296.172.4



Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Marek Pawlak",
title = "Uwarunkowania moralności przyszłych liderów biznesu z perspektywy deontologicznej",
journal = "Przedsiębiorczość - Edukacja",
year = "2021",
number = "2",
pages = "51-67"
}

Cytowanie w formacie APA:
Pawlak, M. (2021). Uwarunkowania moralności przyszłych liderów biznesu z perspektywy deontologicznej. Przedsiębiorczość - Edukacja, 2, 51-67.