Pedagogical Criteria for the Adaptation of Artificial Intelligence to the Educational Process
Artykuł naukowy w czasopiśmie recenzowanyCzasopismo: LUBELSKI ROCZNIK PEDAGOGICZNY (ISSN: 0137-6136)
Rok wydania: 2024
Tom: 43
Numer czasopisma: 3
Strony od-do: 141-153
Dostęp WWW: https://journals.umcs.pl/lrp/article/view/17826
DOI: http://dx.doi. org/10.17951/lrp.2024.43.3.141-153
Cytowanie w formacie Bibtex:
@article{1,
author = "Marek Jeziorański",
title = "Pedagogical Criteria for the Adaptation of Artificial Intelligence to the Educational Process",
journal = "LUBELSKI ROCZNIK PEDAGOGICZNY",
year = "2024",
number = "3",
pages = "141-153"
}
Cytowanie w formacie APA:
Jeziorański, M. (2024). Pedagogical Criteria for the Adaptation of Artificial Intelligence to the Educational Process. LUBELSKI ROCZNIK PEDAGOGICZNY, 3, 141-153.