Wypromowane prace dyplomowe
2015
Prace licencjackie
- Kara i nagroda w edukacji przedszkolnej w opinii nauczycieli Przedszkola Martynka w Lublinie
- Metody aktywizujące w kształceniu uniwersyteckim w opinii studentów pedagogiki Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Metody aktywizujące dzieci w edukacji przedszkolnej na przykładzie przedszkola Martynka w Lublinie
- Bajkoterapia jako metoda wspomagania emocjonalnego rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym
- Przemoc seksualna wobec dziecka w rodzinie na podstawie literatury przedmiotu
- Działalność wychowawcza Gminnego Przedszkola w Końskowoli. Monografia pedagogiczna
- Realizacja Metody Ruchu Rozwijającego w wychowaniu społecznym dzieci w Przedszkolu Integracyjnym numer 39 w Lublinie
- Dziecko z autyzmem i jego funkcjonowanie w rodzinie. Studium przypadku
- Muzykoterapia jako forma pracy z dzieckiem z autyzmem na przykładzie działalności Krajowego Towarzystwa Autyzmu w Lublinie
- Realizacja metod pracy wychowawczej w wybranych gromadach zuchowych Chorągwi Lubelskiej Związku Harcerstwa Polskiego
- Motywy działalności wolontariuszy w Świetlicy Katolickiego Stowarzyszenia Młodzieży Archidiecezji Lubelskiej
- Wiedza o wartościach wyznawanych przez bł. Piotra J. Frassatiego i ich realizacja przez wolontariuszy Akademickiego Punktu Wolontariatu w Lublinie
- Autorytet wychowawcy w procesie wychowania w opinii uczniów Gimnazjum imienia Jana Pawła II w Rejowcu Fabrycznym
- Wzorzec osobowy wychowawcy w opinii wychowanków Domu im. Matki Weroniki w Lublinie
2014
Prace dyplomowe
- Niepowodzenia procesu dydaktycznego - wybrane czynniki
- Zastosowanie metod dydaktycznych w nauczaniu przedmiotów zawodowych
- Specyfika nauczania języka angielskiego dzieci ze zdiagnozowana dysleksją
- Wykorzystanie Europejskiego Funduszu Społecznego w obszarze edukacji na podstawie wybranych projektów realizowanych w okresie programowania 2007 - 2013
- Specyfika nauczania przemdiotów muzycznych uczniów z dysleksja rozowjowa
- E-learning jako współczesna metoda nauczania. Analiza wybranych kursów e-learningowych