Katarzyna Braun

2016

Prace dyplomowe
  • Znaczenie czytelnictwa w rozwoju wybranych sfer życiowych dzieci i młodzieży.
  • Znaczenie zajęć świetlicowych w kształtowaniu relacji społecznych dzieci.
  • Znaczenie zespołów ludowych w procesie wychowania dzieci.
  • Metody pracy z dzieckiem z autyzmem w szkole integracyjnej.
  • Zaspokojenie potrzeb dzieci w wieku szkolnym w rodzinach z problemem alkoholowym.
  • Korona Polskiego wychowania jako pomoc w integralnym wychowaniu młodego pokolenia.
  • Efektywność realizacji założeń podstawy programowej z wiedzy o kulturze (na przykładzie wybranych lubelskich liceów ogólnokształcących)
  • Polski język migowy jako spsoób komunikacji osób z głębokim uszkodzeniem słuchu.
Prace licencjackie
  • Płaszczyzny i formy zaangażowania młodzieży gimnazjalnej w wolontariacie. Na przykładzie Zespołu Szkół w Starym Uścimowie
  • Znaczenie działalności Nicka Vujicica w kształtowaniu postaw młodzieży wobec życia. Studium przypadku
  • Znaczenie zabawek dostępnych w przedszkolu w procesie wychowania dzieci. Na podstawie Przedszkola Niepublicznego z Oddziałami Integracyjnymi im. bł. Bolesławy Lament w Lublinie
  • Znaczenie bajkoterapii w wychowaniu dziecka w wieku przedszkolnym w opinii bajkoterapeutów
  • Oczekiwania młodzieży gimnazjalnej wobec autorytetu wychowawcy. Na przykładzie Publicznego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Dubiecku
  • Znaczenie logorytmiki w stymulacji mowy dziecka z Zespołem Downa w wieku niemowlęcym. Studium przypadku
  • Zabawy dydaktyczne jako forma wychowania dzieci w edukacji przedszkolnej na przykładzie Niepublicznego Przedszkola Muzycznego "Stonoga" w Lublinie
  • Gotowość szkolna sześciolatków w opinii wychowawców klas pierwszych
  • Znaczenie Internetu w życiu dzieci w klasach IV-VI na przykładzie Zespołu Szkół Miejskich nr 1 w Hrubieszowie
  • Preferencje czytelnicze uczniów klas IV-VI Szkoły Podstawowej nr 3 w Tomaszowie Lubelskim
  • Doświadczenie dyskryminacji na drugim etapie kształcenia i jej skutki w dorosłym życiu badanych

2015

Prace dyplomowe
  • Znaczenie relacji interpersonalnych uczniów w budowaniu klimatu społecznego klasy szkolnej