Wypromowane prace dyplomowe
2016
Prace dyplomowe
- Znaczenie czytelnictwa w rozwoju wybranych sfer życiowych dzieci i młodzieży.
- Znaczenie zajęć świetlicowych w kształtowaniu relacji społecznych dzieci.
- Znaczenie zespołów ludowych w procesie wychowania dzieci.
- Metody pracy z dzieckiem z autyzmem w szkole integracyjnej.
- Zaspokojenie potrzeb dzieci w wieku szkolnym w rodzinach z problemem alkoholowym.
- Korona Polskiego wychowania jako pomoc w integralnym wychowaniu młodego pokolenia.
- Efektywność realizacji założeń podstawy programowej z wiedzy o kulturze (na przykładzie wybranych lubelskich liceów ogólnokształcących)
- Polski język migowy jako spsoób komunikacji osób z głębokim uszkodzeniem słuchu.
Prace licencjackie
- Płaszczyzny i formy zaangażowania młodzieży gimnazjalnej w wolontariacie. Na przykładzie Zespołu Szkół w Starym Uścimowie
- Znaczenie działalności Nicka Vujicica w kształtowaniu postaw młodzieży wobec życia. Studium przypadku
- Znaczenie zabawek dostępnych w przedszkolu w procesie wychowania dzieci. Na podstawie Przedszkola Niepublicznego z Oddziałami Integracyjnymi im. bł. Bolesławy Lament w Lublinie
- Znaczenie bajkoterapii w wychowaniu dziecka w wieku przedszkolnym w opinii bajkoterapeutów
- Oczekiwania młodzieży gimnazjalnej wobec autorytetu wychowawcy. Na przykładzie Publicznego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Dubiecku
- Znaczenie logorytmiki w stymulacji mowy dziecka z Zespołem Downa w wieku niemowlęcym. Studium przypadku
- Zabawy dydaktyczne jako forma wychowania dzieci w edukacji przedszkolnej na przykładzie Niepublicznego Przedszkola Muzycznego "Stonoga" w Lublinie
- Gotowość szkolna sześciolatków w opinii wychowawców klas pierwszych
- Znaczenie Internetu w życiu dzieci w klasach IV-VI na przykładzie Zespołu Szkół Miejskich nr 1 w Hrubieszowie
- Preferencje czytelnicze uczniów klas IV-VI Szkoły Podstawowej nr 3 w Tomaszowie Lubelskim
- Doświadczenie dyskryminacji na drugim etapie kształcenia i jej skutki w dorosłym życiu badanych
2015
Prace dyplomowe
- Znaczenie relacji interpersonalnych uczniów w budowaniu klimatu społecznego klasy szkolnej