Grzegorz Wesołowski

2021

Prace licencjackie
  • Wykorzystanie social media marketingu w kampanii promocyjnej sieci telefonii komórkowej na przykładzie firmy T-Mobile
  • Wyznaczniki „dobrego pracodawcy” w dobie pandemii COVID-19 w opiniach osób studiujących
  • Wykorzystanie innowacyjnych form oddziaływania promocyjnego a sposób postrzegania przedsiębiorstwa w kategoriach oferenta.
  • Znaczenie social media marketingu w kształtowaniu wizerunku oferenta w opiniach osób z pokolenia Z
  • Wykorzystanie nowoczesnych form oddziaływania promocyjnego w kształtowaniu wizerunku oferenta u osób z pokolenia Y.

2019

Prace licencjackie
  • Usługa Private Banking na przykładzie mBank
  • Zewnętrzny wizerunek banków komercyjnych jako pracodawców w opiniach osób w wieku mobilnym.
  • Sposób postrzegania bankowości elektronicznej przez osoby w wieku mobilnym
  • Czynniki decydujące o wyborze oferenta usług bankowych w opiniach osób z pokolenia Y