2023

Rozprawy doktorskie
  • Funkcje estetyzacji ciała w kreowaniu fasad w społeczeństwie konsumpcyjnym. Na podstawie badań socjologicznych klientek salonów kosmetycznych i klinik medycyny estetycznej

2022

Prace magisterskie
  • Rola podmiotów ekonomii społecznej w kształtowaniu rynku pracy dla osób wychodzących z uzależnienia. Na przykładzie Stowarzyszenia Emaus i Charytatywnego Stowarzyszenia Niesienia Pomocy Chorym ,,Misericordia"
  • Programy ekonomii społecznej na rzecz aktywizacji osób niepełnosprawnych. Na przykładzie polskich, włoskich i szwajcarskich dokumentów programowych
  • Postawy młodzieży wobec przedsiębiorczości społecznej. Na podstawie badań studentów Instytutu Nauk Socjologicznych KUL
  • Aktywizacja zawodowo-społeczna osób w kryzysie bezdomności. Na przykładzie działalności Bractwa Miłosierdzia im. św. Brata Alberta i Dzieła Pomocy św. Ojca Pio
  • Postawy studentów KUL wobec idei spółdzielczości socjalnej

2020

Rozprawy doktorskie
  • Etos małżeńsko-rodzinny w warunkach polskiego społeczeństwa konsumpcyjnego. Studium socjologiczne

2019

Prace licencjackie
  • Media społecznościowe w życiu codziennym polskiej rodziny. Na podstawie badań socjologicznych uczniów ZSP nr 5 w Zamościu
  • Zróżnicowanie konsumenckiego procesu decyzyjnego ze względu na płeć. Na podstawie badań socjologicznych studentów Instytutu Psychologii KUL
  • Rola marki odzieżowej w procesie decyzyjnym konsumenta. Na podstawie badań socjologicznych studentów Instytutu Psychologii KUL
  • Postawy konsumentów wobec reklam ATL. Na podstawie badań socjologicznych studentów Instytutu Ekonomii i Zarządzania KUL
  • Postawy rodziców wobec obowiązku szczepień profilaktycznych dzieci. Na podstawie badań socjologicznych uczestników grup dyskusyjnych na portalu Facebook

2018

Prace licencjackie
  • Społeczne postrzeganie roli managera w przedsiębiorstwie. Na podstawie badań socjologicznych wśród studentów Instytutu Ekonomii i Zarządzania KUL
  • Postawy studentów wobec idei interwencjonizmu państwa w gospodarce. Na podstawie badań socjologicznych w Instytucie Psychologii KUL
  • Kapitał kulturowy studentów kierunków artystycznych. Na podstawie badań socjologicznych na Wydziale Artystycznym UMCS

2017

Prace licencjackie
  • Neuromarketing w strategiach sprzedażowych i promocyjnych przedsiębiorstw. Na przykładzie marek Marlboro i Coca-Cola
  • Strategie marketingowe stosowane w branży turystycznej na przykładzie firm Itaka i Neckermann
  • Komunikacja marketingowa związana z ofertą samochodów hybrydowych. Na przykładzie marek Toyota i BMW
  • Strategie reklamowo-promocyjne w sieciach sprzedaży wielkopowierzchniowego handlu detalicznego. Na przykładzie hipermarketów E. Leclerc i Auchan
  • Budowanie strategii marketingowej przedsiębiorstwa w branży ubezpieczeniowej. Na przykładzie Warta S.A. i Ergo Hestia S.A.