2017

Prace licencjackie
  • Komunikacja marketingowa jako kluczowy element funkcjonowania przedsiębiorstwa na przykładzie marek Kamis i Winiary
  • Specyfika strategii promocyjnych organizacji non-profit. Na przykładzie WOŚP i Fundacji Polsat
  • Strategie marketingowe restauracji fast-foodowych. Na przykładzie KFC i McDonald's
  • Audio- i aromamarketing w handlu detalicznym. Na przykładzie sieci sklepów odzieżowych Mohito i Stradivarius
  • Pozycjonowanie marek na rynku elektroniki użytkowej. Na przykładzie marek Samsung i Apple
  • Wykorzystanie wyszukiwarek internetowych w strategii marketingowej. Na przykładzie lubelskich salonów sprzedaży samochodów
  • Strategie marketingowe w sektorze usług finansowych na przykładzie banków Pekao S.A. i Alior Bank
  • E-konsument w Polsce. Analiza zachowań nabywczych Polaków na rynku e-commerce
Prace magisterskie
  • Kondycja moralna współczesnego społeczeństwa polskiego w świetle badań socjologicznych
  • Etos pracy i orientacje moralne konsultantów firmy PLAY. Na podstawie badań socjologicznych w województwie lubelskim
  • Etos studentów. Na podstawie badań socjologicznych w organizacjach studenckich i samorządzie KUL

2016

Prace licencjackie
  • Motyw płci w strategiach marketingowych przedsiębiorstw. Na przykładzie wybranych sieci sprzedaży drogerii
  • Media społecznościowe w strategiach komunikacji marketingowej przedsiębiorstw. Na przykładzie branży turystycznej
  • Strategie marketingowe jednostek samorządu terytorialnego. Na przykładzie gminy Sawin
  • Strategie marketingowe przedsiębiorstw z sektora usług hotelarskich. Na przykładzie miasta Lublin
  • Strategie marketingowe przedsiębiorstw z sektora usług ubezpieczeniowych. Na przykładzie PZU
  • Strategie zarządzania marketingowego marką handlową. Analiza porównawcza marek Wedel S.A. i Milka
  • Komunikacja marketingowa skierowana do dzieci. Na przykładzie firmy Danone
  • Marka handlowa w procesie kształtowania zachowań konsumentów. Na podstawie badań opinii studentów Ekonomii i Zarządzania
  • Strategie promocyjno-reklamowe przedsiębiorstw z sektora usług finansowych. Na przykładzie banku PKO BP