2013

Prace licencjackie
  • Moda jako czynnik zachowań konsumenckich. Na podstawie badań socjologicznych wśród użytkowników blogów o modzie.
  • Postawy klientów galerii handlowych wobec mody i zakupów na podstawie badań socjologicznych
  • Pozycjonowanie marki na rynku a decyzje zakupowe konsumentek na przykładzie marki kosmetycznej Avon.
  • Postawy studentów wobec reklamy outdoorowej. Na podstawie badań socjologicznych w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II

2012

Prace licencjackie
  • Postawy konsumentów wobec sektora usług finansowych, na podstawie badań socjologicznych wśród studentów socjologii Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
  • Tożsamość konsumencka studentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na podstawie badań socjologicznych
  • Tożsamość i wizerunek wybranych marek elektroniki użytkowej w opinii studentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
  • Wpływ rebrandingu na postawy konsumentów wobec marki na przykładzie operatora telefonów komórkowych T-Mobile.
  • Religijność młodzieży w warunkach społeczeństwa konsumpcyjnego na podstawie badań socjologicznych w archidiecezji szczecińsko-kamieńskiej

2010

Prace licencjackie
  • System ochrony praw konsumenta i jego postrzeganie we współczesnym społeczeństwie polskim
  • Wpływ muzyki popularnej na wzory zachowań konsumenckich Polaków na przykładzie wybranych gatunków muzycznych
  • Zjawisko konsumpcji kompensacyjnej i zakupoholizmu we współczesnym społeczeństwie konsumpcyjnym
  • Skuteczność oddziaływania przekazu reklamowego na zachowania konsumentów w świetle wyników badań rynkowych
  • Wykorzystanie neuromarketingu i aromamarketingu w strategiach sprzedażowych i komunikacyjnych przedsiębiorstwa
  • Wykorzystanie motywów„polskości” w strategiach marketingowych polskich i zagranicznych przedsiębiorstw

2009

Prace licencjackie
  • Dynamika postaw Polaków wobec promocji w świetle wyników badań rynkowych
  • Dynamika postaw Polaków wobec reklamy w świetle wyników badań rynkowych
  • Współczesne style życia Polaków. Próba socjologicznej typologii
  • Dynamika postaw Polaków wobec marek handlowych w świetle wyników badań rynkowych
  • Funkcjonowanie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na przykładzie miasta Garwolin w latach 2006-2007