2016

Prace licencjackie
  • Techniki sprzedażowe stosowane w handlu detalicznym. Na przykładzie wybranych sieci sklepów wielkopowierzchniowych
  • Reklama handlowa w procesie kształtowania zachowań konsumentów. Na podstawie badań opinii studentów Ekonomii i Zarządzania
Prace magisterskie
  • Wymiary tolerancji w opinii młodzieży. Na podstawie badań socjologicznych w technikach w Białej Podlaskiej i Lublinie

2015

Prace licencjackie
  • Studenci jako grupa docelowa on-linowej komunikacji marketingowej. Na podstawie badań socjologicznych na Wydziale Prawa UMCS
  • Postawy studentów wobec komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych. Na podstawie badań socjologicznych w Instytucie Dziennikarstwa KUL
  • Społeczno-kulturowe czynniki użytkowania nowoczesnych technologii. Na podstawie badań socjologicznych wśród studentów zarządzania KUL
  • Postawy Studentów wobec zakupów przez Internet na podstawie badań socjologicznych w Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II
  • Społeczno-kulturowe uwarunkowania korzystania z nowych technologii przez pokolenie 40+. Na podstawie badań socjologicznych wśród rodziców studentów socjologii KUL
  • Postawy konsumentów wobec technik sprzedaży w handlu detalicznym. Na podstawie badań socjologicznych wśród mieszkanek Żeńskiego Domu Studenckiego KUL
  • Facebook jako element konsumenckiej codzienności nastolatków. Na podstawie badań socjologicznych w Gimnazjum nr 6 w Zamościu
  • Inteligencja finansowa w świadomości studentów. Na podstawie badań socjologicznych w Instytucie Psychologii KUL
  • Moda w życiu gimnazjalistów. Na podstawie badań socjologicznych w Publicznym Gimnazjum w Krzywczy
Prace magisterskie
  • Reklama dla dzieci jako nośnik wartości i antywartości

2014

Prace licencjackie
  • Społeczne uwarunkowania prozdrowotnych zachowań konsumenckich sportowców. Na przykładzie zawodników klubów PZKOSZ
  • Prestiż marki handlowej jako czynnik kształtujący zachowania konsumenckie. Na podstawie badań socjologicznych studentów socjologii KUL
  • Funkcja informacyjna reklamy jako czynnik kształtujący zachowania konsumenckie. Na podstawie badań socjologicznych studentów KUL
  • Media społecznościowe w procesie kształtowania zachowań konsumenckich. Na podstawie badań socjologicznych studentów dziennikarstwa KUL
  • Percepcja działań marketingowych i jej oddziaływanie na zachowania konsumenckie na podstawie badań socjologicznych studentów Instytutu Zarządzania KUL
  • Postawy konsumentów wobec promocji i wyprzedaży. Na podstawie badań socjologicznych studentów socjologii KUL
  • Postawy konsumentów wobec handlu w niedzielę i święta. Na podstawie badań socjologicznych studentów socjologii KUL